من با قلبم برای پرسپولیس بازی می کنم

من با قلبم برای پرسپولیس بازی می کنم

جورجی گلسیانی پس از برد پرسپولیس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: مقابل تیم سختی پیروز شدیم. خوشحالیم که این مرحله را پشت سر گذاشتیم. به خاطر احترام به تیم سابقم، خوشحال نبودم. آنها تیم بزرگی بودند اما خوشحالم که بازیکنان ما تلاش خود را نشان دادند و توانستیم از این مرحله عبور کنیم. بازی در نقش جهان حس خوبی داشت. من 3 سال اینجا بازی کردم. فضای بسیار خوبی دارد.

گلسیانی درباره اینکه در این فصل گل های مهمی برای پرسپولیس به ثمر رسانده و توانسته دو بار مقابل استقلال و سپاهان گلزنی کند، گفت: نه، هیچ رازی وجود ندارد، بهترین عملکردم را دارم. او با قلب من بازی می کند. خدا از من محافظت می کند و به من کمک می کند. خوشحالم که به تیمم رسیدم.

وی درباره اینکه آیا به صدر جدول لیگ برتر بازخواهد گشت، گفت: لیگ برتر برای ما بسیار مهم است. باید به خودمان انگیزه بدهیم. برای بازی بعدی باید 3 امتیاز بعدی را کسب کنیم. امتیازهای زیادی از دست دادیم و 10 بازی باقی مانده و باید تمرکز داشته باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره درگیری با علی نژاد گفت: نه، اواخر بازی بود. من همیشه به همه بازیکنان احترام می گذارم. او به پای من لگد زد و من از او پرسیدم که چرا به پای من لگد زدی؟ من همیشه عادلانه بازی می کنم و همیشه به بازیکنان حریف احترام می گذارم. من چنین احترامی را از سایر بازیکنان برای این ویژگی می خواهم.

گلچیانی در خصوص ادامه فصل گفت: نمی توانم پیش بینی کنم. اگر تمام تلاشمان را بکنیم می توانیم قهرمان شویم.

وی درباره هواداران گفت: آنها هواداران خاصی هستند و امروز از ما حمایت کردند. بنابراین چاره ای جز پیروزی نداریم. آنها هیچ نتیجه دیگری از ما نمی پذیرند. ما باید قهرمان شویم.

دیدگاهتان را بنویسید