طعنه جنجالی مرد پرسپولیسی تا استقلالی

طعنه جنجالی مرد پرسپولیسی تا استقلالی

محمد برزگر درباره برد پرسپولیس مقابل گل گهر در لیگ برتر گفت: پرسپولیس مقابل حریف سیرجانی همان پرسپولیسی بود که هواداران دوست داشتند. از همان ابتدای بازی مشخص بود که پرسپولیس بازی را با برد بزرگ به پایان خواهد رساند. در این دیدار قرمزها 4 گل زدند و 4 گل نزدند. شاگردان گل محمدی یکی از بهترین نمایش ها را در این دیدار به نمایش گذاشتند.

وی افزود: اگرچه پرسپولیس در این فصل مشکلاتی داشت و حتی مهاجم این تیم یعنی لوکادیا به یکباره ایران را ترک کرد اما با تلاش این تیم جای خالی او احساس نشد و فکر می کنم اوج کار تیم گل محمدی در دربی مقابل استقلال که مهم ترین و حساس ترین دیدار بود، پیروز شد و با شکست آبی پوشان گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت.

برزگر همچنین خاطرنشان کرد: با انگیزه ای که اکنون پرسپولیس دارد، هواداران نگران بازی مقابل نساجی در هفته پایانی نباشند. قهرمانی پرسپولیس دست خودشان است و مطمئنا یاران گل محمدی بدون غرور وارد زمین می شوند و هر سه امتیاز را در قائم شهر می گیرند. گل محمدی در این فصل عملکرد فوق العاده ای داشته و نشان داده مربی باتجربه ای است.

به هر حال مدافع سابق سرخ ها درباره اعتراض استقلالی ها به تصمیمات داوران در چند بازی گفت: تیم های بازنده همیشه داوران را مقصر ناکامی می دانند. به نظر من استقلالی ها در مقطعی خوب کار کردند اما در بازی های بزرگ است که کیفیت تیم مشخص می شود و این تیم در دربی و بازی با سپاهان شکست خورد تا قهرمان نشود. فکر می کنم فوتبالیست ها نباید از تصمیمات داوران انتقاد کنند و بازیکنان باید همیشه حرف های خود را در محوطه سبز ثابت کنند نه رسانه ای.

دیدگاهتان را بنویسید