مرد پرسپولیسی استقلالی ها را مسخره می کند

مرد پرسپولیسی استقلالی ها را مسخره می کند

جواد منافی درباره پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم گفت: می دانستیم این دیدار بسیار سخت خواهد بود. آلومینیوم تیم محترم است و در فاز حمله و دفاع خوب عمل می کند. این تیم اخیرا در چند بازی پرسپولیس را شکست داد و به گربه سیاه تبدیل شد. با این حال همه می دانستند که بازی سختی برای پرسپولیس در پیش است. آلومینیوم بازی قبل را باخت و نمی خواست در این دیدار ببازد اما از طرفی پرسپولیس برای پیروزی استقلال به سه امتیاز نیاز مبرم داشت.
وی خاطرنشان کرد: نیمه اول بازی متعادل بود و دو تیم سعی داشتند یکدیگر را محک بزنند اما در نیمه دوم شرایط متفاوت بود. آلومینیوم در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم خیلی خوب کار کرد و صاحب موقعیت شد اما پرسپولیس کم کم به خود آمد و موفق به گلزنی شد. تعویض های پرسپولیس نتیجه خوبی داشت و این تیم موفق شد از اشتباه خط دفاع حریف استفاده کند و به گل برسد. بعد از گل اول آلومینیوم به دنبال جبران بود که باز هم موقعیت هایی را به دو تیم داد اما پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند. مهمترین موضوع کسب سه امتیاز این بازی بود که طبق شرایط جدول برای پرسپولیس حیاتی محسوب می شد. در جریان بازی از نظر فنی همانطور که انتظار می رفت چنگی او را دوست نداشت.

کارشناس فوتبال ایران با یادآوری حضور بازیکنان جدیدی مانند وحدت حنانوف برای پرسپولیس و گل های حامد پاکدل و رضا اسدی به عنوان ذخیره گفت: هر بازیکنی که به پرسپولیس می آید باید تاثیرگذار و ملی پوش باشد. بسیاری از این بازیکنان جدید در نیمه اول پاسخی ندادند. انتظارات اسد در نیم فصل اول خیلی بیشتر از آن بود، اما برآورده نشد. اسد به عنوان جانشین احمد نورالهی از اتریش به پرسپولیس آمد و امیدوارم بتوانم کمک بیشتری به تیم کنم. پاکدل در نیم فصل اول کمک چندانی به تیم نکرد اما حالا با دو گل متوالی فکر می کنم شرایطش از نظر روحی و روانی بهتر می شود. روی این بازیکنان حساب های بیشتری می شود و امیدوارم در نیمه دوم بیشتر به تیم کمک کنند.

منافی درباره واکنش اسد پس از گلش و نشان سکوتش تصریح کرد: بازیکنی که می خواهد تاثیرگذار باشد باید خودش را نشان دهد. این بازیکن از اتریش آمده بود و انتظارات بالا بود و باید بیشتر به تیم کمک می کرد. فکر نمی کنم اسد به اندازه قراردادش کمک کند و اینکه بخواهد حاشیه ایجاد کند قابل قبول نیست. اگر اسد گل زده است، باید تمرکز و وضعیت روحی خود را بهبود بخشد، اما این تفاوت کمکی به شخصیت و تیم نمی کند. اسدی بازیکن خوبی است و می تواند به تیم کمک کند، به شرطی که از دور تلاش کند و خودش را جلوی کادر فنی ثابت کند.

وی درباره پیگیری تیم های پرسپولیس و استقلال در بالای جدول گفت: نیم فصل دوم برای همه سخت خواهد بود. این جفا قطعا ادامه خواهد داشت و سپاهان اگرچه این هفته را می کشد اما همچنان مدعی است. بازی های زیادی باقی مانده است و همه تیم ها امتیاز از دست خواهند داد. اینطور نیست که استقلال بازی هایش را یک بر صفر، یک بر صفر تا پایان فصل ببرد و در اوج بماند. هنوز دربی و دیدارهای سخت دیگر وجود دارد و البته همه تیم ها امتیاز از دست می دهند. هر چه استقلال و پرسپولیس به قله نزدیکتر باشند جذابیت لیگ بیشتر می شود. فکر می کنم این آده شاهد دربی حساسی باشیم چون هر دو تیم به دنبال سه امتیاز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید