طعنه شدید نساجی سرمربی تیم فوتبال به پرسپولیسی ها

طعنه شدید نساجی سرمربی تیم فوتبال به پرسپولیسی ها

اسماعیل اسماعیلی درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی انجام دادیم و حیف است که با وجود حمایت زیاد هواداران حریف در دقیقه 90 گل خوردیم و شکست خوردیم. امثال کریم اسلامی و صابر حردانی را در آن بازی نداشتیم. بنابراین کار ما سخت بود. البته انرخوس هنوز به طور کامل با بازیکنان آشنا نشده بود و نتوانست با بازیکنان تعویضی آشنا شود. زمان محدودی که در اختیار داشت به او اجازه نداد از تمام پتانسیل تیم استفاده کند.

وی افزود: و ما به عنوان تراکتور 3.2 موقعیت خوب برای گلزنی داشتیم اما شرایط نساجی بهتر و جدی تر بود. به هر حال این اتفاق نیفتاد و فوتبال بار دیگر روی زشت خود را به نساجی نشان داد. در دقیقه 90 ضربه تراکتورسازی به سر مدافع کشورمان برخورد کرد و به جایی که نباید به آن برخورد می کرد، برگشت.

مدیر تیم نساجی در مورد دیدار با پرسپولیس و اینکه آیا شرایط آن شهر برای میزبانی سرخپوشان در روزی که احتمال جشن قهرمانی آنها مهیا است یا خیر، توضیح داد، هر تیم شهرستانی برای میزبانی از پرسپولیس و استقلال شرایط نابرابر دارد. آنها هرگز به تیم های شهرستانی حق ندارند. اگرچه هواداران نساجی در بازی های گذشته نشان داده اند که مقابل این تیم ها ورزشگاه را پر خواهند کرد اما امیدوارم دوستان سراغ مسائل غیر فوتبالی نروند تا پرسپولیس در این بازی از هواداران خود استفاده کند چرا که این اتفاق خوبی نیست.

اسماعیلی ادامه داد: نساجی هوادارانی مثل استقلال و پرسپولیس دارد. طبق قانون، تنها 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه باید در اختیار تیم میهمان باشد. ما باید قانون را رعایت کنیم و هیچکس اجازه ورود به خاک میزبان را ندارد. اگر چنین شرایطی پیش بیاید نساجی نمی تواند از شرایط میزبانی خود به درستی استفاده کند و در این صورت مردان فقط می خواهند بازی را برگزار کنند و آن را به خوبی و خوشی تمام کنند. ما باید از حق تیم و هواداران خود دفاع کنیم و از آنها استفاده کنیم.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر انتقال بازی به شهر دیگری، پاسخ داد: امکان چنین چیزی وجود ندارد. معمولا وقتی در آن موقعیت قرار می گیرند این استدلال مضحک را مطرح می کنند تا به تیم ها آسیب برسانند. اگر روزی مسابقات نساجی در شهری غیر از قائم شهر برگزار می شد به این دلیل بود که زمین نداشتیم اما الان ورزشگاه وطنی یکی از بهترین زمین ها را دارد. برگزاری چنین مسابقاتی نیز تمرین خوبی برای میزبانی لیگ قهرمانان آسیا است. مردم و نساجی باید در دیدار با پرسپولیس خود را محک بزنند تا میزبان دیدارهای سخت لیگ قهرمانان که نماد فوتبال آسیاست، فرهنگ ایران و مازندران را در سطح قاره به نمایش بگذارند.

رئیس تیم نساجی تصریح کرد: اگر آقایان حوصله و درایت دارند فقط 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را در اختیار پرسپولیسی ها قرار دهند، باید به قانون احترام بگذارند و حق تیم ما را زیر پا نگذارند. فرقی نمی کند حریف ما در این بازی پرسپولیس باشد، استقلال یا تیم دیگری. اگر قانون رعایت نشود، حق تیم ما ربوده شده و این درست نیست.

اسماعیلی در خصوص مصدومان و محرومان نساجی برای دیدار با پرسپولیس گفت: ما بازیکن محرومی نداریم اما با وجود اینکه مصدومان نساجی هنوز صددرصد نیستند، احتمال راهیابی به این دیدار وجود دارد. “

دیدگاهتان را بنویسید