طعنه شدید ستاره پرسپولیس به بازیکنان استقلال

تمرین سه شنبه شب گذشته پرسپولیس سه مهمان ویژه داشت که رنگ و بوی خاصی به فعالیت سرخ پوشان تهرانی دادند.

حمید درخشان، حمید استیلی و عارف محمدوند سه بازیکن سابق سرخپوشان روز سه شنبه در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و ضمن صحبت با کادر فنی و بازیکنان برای آنها آرزوی موفقیت کردند. در همین راستا با حمید درخشان تماس گرفتیم تا دلیل حضور وی در این تدریس و موارد دیگر را بررسی کنیم.

حمید درخشان که پر از کورکورانه خوانی ها و اتهامات به پرسپولیس به نظر می رسید به خبروشی گفت: ابتدا باید از یحیی گل محمدی و افشین پیرانی تشکر کنم که تلفنی با من تماس گرفتند و هماهنگی های لازم برای دیدار با دوستان خوبم حمید استیلی انجام شد. و عارف محمدوند در تمرین پرسپولیس حاضر خواهند شد. خیلی از دوستان ابراز محبت کردند و رابطه خوبی با تیم و بازیکنان تیم داشتیم. بچه ها در تمرینات بسیار سرحال بودند و به نظر می رسید عزم بازیکنان برای پیروزی در بازی آخر و قهرمانی در لیگ ثابت شده بود.

از سرمربی سابق پرسپولیس پرسیدیم که آیا توصیه ای به یحیی گل محمدی دارد که او پاسخ داد: خیر! به خودم اجازه نمی دهم به یحیی گل محمدی نصیحت کنم. ماشاالله خود یحیی هم اکنون یکی از بهترین و باتجربه ترین مربیان فوتبال ایران است و خدا را شکر از لحاظ فنی، مدیریتی و روانی مسابقات قهرمانی را خیلی خوب آماده کرد. تیم برای هفته آخر خیلی خوب آماده شد و مهمترین عاملی که دیدم اتحاد و همدلی در تیم بود. این همدلی در بین پیشکسوتان و تیم، هواداران و تیم و مدیریت باشگاه و تیم پرسپولیس وجود دارد و به ما قدرت قهرمانی لیگ برتر را می دهد.

وی با اشاره به مصاحبه برخی از بازیکنان تیم های رقیب در مقابل نتایج پرسپولیس، یادآور شد: چطور این آقایان وقتی در بالای جدول بودند صحبتی از تبانی یا بی صداقتی نکردند؟ آنها 4 امتیاز از پرسپولیس جلو بودند و در آن زمان داوران خوب بودند و تبانی نشد، اما وقتی به تیم های حریف امتیاز دادند و پرسپولیس را پیش انداختند، ناگهان داوران مشکوک شدند و تبانی نتیجه را رقم زد! این حرف ها نابجا و شرم آور است که فوتبال را قبول ندارم. این مصاحبه ها شخصیت عده ای را نشان می دهد که قدرتی در میدان ندارند و با مصاحبه و تهمت سعی در توجیه اشتباهات خود دارند.

درخشان همچنین اضافه کرد: حداقل یادم نمی آید یحیی گل محمدی در پایان فصل گذشته یا امسال که بالای جدول را از دست دادند از تبانی یا مقصر دانستن تیم های رقیب صحبت کرده باشد. او ممکن است به برخی داوران اعتراض کرده باشد، اما به حریفانش احترام بگذارد، در حالی که به نظر می رسد حریفان به پرسپولیس احترام نمی گذارند، بلکه به خودشان احترام می گذارند. من و امثال حمید درخشان که یک عمر در فوتبال این مملکت گذرانده ام امیدواریم رسانه ها زیاد به این افراد و چیزها توجه نکنند.

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: مصاحبه بازیکنی را دیدم که قهرمانی در نهایت پرسپولیس را زشت خواند! اسم نمی برم اما دست خودم بود، به جای قرارداد 15 میلیارد تومانی با کمترین بازدهی این آقا، حتی برای یک فصل یک میلیارد تومان هم به او نمی دهم. این مرد حق دارد این حرف ها را بزند زیرا می خواهد قراردادش تمدید شود و احتمالاً هیچ کس بزرگتر در تیمش نیست که جلوی او را بگیرد. یک بازیکن دیگر مقابل پرسپولیس دو ضربه زد و مصاحبه کرد. باز هم اسم نمی برم اما محمود فکری شلیک نکرد؟ محمود فکری در دربی با شوت راه دور گل نزد؟ اینقدر مصاحبه کرد و علیه پرسپولیس خواند؟ تهمت زدن به تیم حریف؟ نمی دانم چه اشکالی دارد این فوتبال که حرم ها به راحتی زیر پا گذاشته می شود و سیک ها جلوی آن را نمی گیرند. البته برخورد با چنین بازیکنان بی احترامی وظیفه باشگاه است اما به نظر می رسد چنین اراده ای وجود ندارد.

حمید درخشان در پایان می گوید: با تمام این تفاسیر پرسپولیس تنها رقیب پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی است و بچه ها فارغ از این حرف های بی مورد باید کار خود را انجام دهند. با این تمرینی که از کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس دیده ام و با روحیه بچه ها و همدلی همه پرسپولیسی ها قهرمانی نصیب این تیم می شود. پرسپولیس در روز آخر خیلی چیزها را ثابت کرد و با قدرت قهرمان لیگ برتر خواهد شد. دوستان بهتره از روز آخر به فکر بازیتون باشید تا امتیاز نبازید و از دست ندهید!

دیدگاهتان را بنویسید