طعنه سنگین به ستاره استقلال پس از باخت مقابل پرسپولیس

طعنه سنگین به ستاره استقلال پس از باخت مقابل پرسپولیس

محمد نوری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص شکست یک بر صفر مقابل آبی پوشان تهرانی در شهرورد بزرگ پایتخت، گفت: استقلال دوباره با داور ضربه خورد. من نمی فهمم چرا فقط اشتباهات داوری برای استقلال و به نفع یک تیم است. پیام حیدری توپی که به دست گلسیانی خورد را ندید؟

وی افزود: در پشت صحنه دوست نداشتند استقلال شهرورد را برد و به هدفشان رسید، مدافع پرسپولیس دستش باز بود و این یعنی پنالتی.اما اگر داور می خواست پنالتی نمی گرفت. با پنالتی درست استقلال در آن بازی، روند بازی به کلی تغییر می کرد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلالی ها آنقدر بازی های خوب در لیگ برتر انجام داده اند و با بهترین نتایج حریفان را شکست داده اند، آنها مستحق شکست در دربی نبودند و نباید به خاطر یک شکست مورد انتقاد قرار گیرند.

وی تاکید کرد: استقلال نباید به این راحتی گل بزند، بعید است عارف غلامی که مدافع استقلال است و مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی است به این راحتی در محوطه جریمه دریبل بزند. نباید اجازه می داد مهاجم پرسپولیس به راحتی او را جلو بیاورد و گل بزند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: خط هافبک استقلالی هافبک معمولی نبود، محمد محبی از روزهای خوبش دور بود و نتوانست کیفیت فنی بالای بازی های گذشته را تکرار کند.

دیدگاهتان را بنویسید