طعنه سنگین از پرسپولیس به دراگان اسکوچیچ

طعنه سنگین از پرسپولیس به دراگان اسکوچیچ

بهزاد داداش زاده در ادامه گفت: یک بار دیگر می خواهم بپرسم آقای اسکوچیچ دو تیم در تیم ملی حضور ندارند؟! منظور از دو دست چیست؟ لطفا اجازه دهید تا ما بدانیم. این داستان ها مثل این است که بگویند ماست سیاه است. کسی این را قبول دارد؟

وی افزود: همه ایران دیدند که ملی پوشان چطور بین خودشان اختلاف پیدا کردند که دراگان اسکوچیچ بماند یا نه. گروهی از قضا دوست داشتند و احتمالا می خواستند کارلوس کی روش به تیم ملی بازگردد و سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر شود. گروه دیگر هم خواهان ماندن دراگان اسکوچیچ در تیم ملی هستند چون احتمالا با او سفر به جام جهانی را آسان می کند اما اینکه بگوییم تفاوتی وجود ندارد کمی عجیب است.

بازیکن سابق تیم ملی همچنین گفت: شاید در ادوار مختلف تیم ملی کمتر پیش آمده باشد که گروهی از بازیکنان بخواهند در کار فدراسیون و تیم ملی دخالت کنند اما با اقدام قاطع مواجه شدند. سرمربی و سرپرست فدراسیون». با این حال به نظر می رسد این بار شرایط متفاوتی حاکم است و بازیکنان خود را بالاتر از همه می بینند، همانطور که دیدید پس از ماجرای حمایت یا عدم حمایت سرمربی تیم ملی، بیانیه ای درباره یکی از بازیکنان منتشر کردند. نامزدهای.

داداش زاده با اشاره به کیفیت بالای برخی از بازیکنان تیم ملی یادآور شد: در اینکه در حال حاضر لژیونرهای باکیفیتی داریم شکی نیست. بازیکنانی که در اروپا بازی می کنند و در سطح بالایی هستند اما این به این معنا نیست که سرمربی تیم ملی یا فدراسیون بخواهد از برخی مشکلات و بی انضباطی ها چشم پوشی کند. این کیفیت همراه با بازی های بی نظم و یا به قول ما مافیایی تا ساعت 2-3 نیمه شب، می تواند تیم ملی را تحت شعاع قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: من به عنوان یک ملی پوش سابق این حرف ها را نمی گویم بلکه به عنوان یک هوادار و دوستدار تیم کشورم هستم. اگر بهترین ستاره ها را داشته باشید، اما نظم و ترتیب نداشته باشید، به جایی نخواهید رسید. شاید من یا خیلی از اهالی فوتبال از رفتار کارلوس کی روش خوششان نیامد، اما سوال اینجاست که اگر او سرمربی تیم ملی بود، آیا کسی جرأت می کرد در تیم ملی اظهار نظر کند یا گروه، گروه بندی و باندسازی کند. تیم؟ ? این موارد نشان می دهد که دراگان اسکوچیچ صلاحیت لازم برای سرمربیگری تیم ملی را ندارد.

هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی گفت: در جام جهانی قرعه آسانی نداریم. انگلیس خود یکی از مدعیان قهرمانی است که ستاره های لیگ برتر را با خود می آورد. آمریکا با بهترین تیم تاریخ خود به قطر می آید و حریف آسانی نیست. ولز با گرت بیل می تواند تیمی در اروپا و جهان را شکست دهد. بنابراین همه ما نگران تیم ملی هستیم و گول این حرف ها را نخوریم که همه چیز خوب است. آنچه می تواند ملاک ما باشد عملکرد کادرفنی و بازیکنان است.

وی همچنین گفت: شنیده ام که اتحادیه فوتبال انگلیس می خواهد دراگان اسکوچیچ را حفظ کند زیرا آنها پول کافی یا بودجه لازم را ندارند و اگر اینطور باشد جای تامل دارد. جام جهانی شوخی نیست و همه کشورها تلاش می کنند با بهترین شرایط و استخدام بهترین مربیان جهان وارد این رقابت ها شوند. امیدوارم اشتباه کرده باشم اما با این شرایط اصلا آینده خوبی به خصوص در جام جهانی قطر نمی بینم مگر اینکه تصمیمات مهم و جدیدی گرفته شود.

داداش زاده بخشی از این وضعیت را ناشی از بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال دانست و افزود: به نظر می رسد بلاتکلیفی فدراسیون فوتبال هم دلیل شده است. حالا مسئولان فدراسیون نمی‌دانند بمانند یا بروند و نه می‌توانند با تیم ملی یا تیم‌های اشتباه اشتباه برخورد کنند و نه تصمیم درستی در مورد سرمربی تیم بگیرند. همه چیز به هم ریخته است و احتمالا باید تا پایان انتخابات در فدراسیون فوتبال دست نگه داریم.

وی در پایان گفت: نکته ای که ممکن است در یکی دو سال اخیر باعث نگرانی شود بحث تاثیر دلالان در تیم های بزرگ باشگاهی و حتی تیم ملی است. یکی از معجزات عصر این است که یک بازیکن هنگام امضای قرارداد باشگاهی خود گزینه تیم ملی را در اختیار بگیرد. بازیکنی که به تیم ملی دعوت می شود اول خودش سود می برد، پس چرا باید از باشگاه جایزه بگیرد؟! مدیر برنامه های این بازیکن چه نقشی در این وسط دارد و مشکلاتی که فوتبالیست ها به خوبی می دانند اما سکوت می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید