با حکم قلعه نویی سرمربی نساجی شدم/ یک سال پیش می خواستند تیم را نبازم، حالا فقط می گویند قهرمانی!


ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833774

از امیدهای باخمن مشخص بود که مجیدی مربی خوبی می شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: به دستور امیر گله نوی به این تیم رفتم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی سرمربی نساجی درباره سابقه همکاری خود با فرهاد مجیدی گفت: زمانی که به باچمن امید داشتیم پاس دادم و فرهاد مجیدی از کشاورز تیم بسیار خوبی داشت جانملکی. ، امیرعباس گفوری، اصل و علی لطیفی هم حضور داشتند، 7-8 کاپیتان امیدهای کشور داشتیم که مشخص شد فرهاد بازیکن بسیار باهوشی است و روزی مربی خوبی می شود.

وی افزود: ما همدیگر را می شناختیم. در عین حال من به عنوان مربی و مجیدی به عنوان بازیکن سابقه همکاری با ناصر حجازی و همچنین فیروز کریمی در سال 86 را داشتم، اما اتفاقات بازی خیلی به این مسائل مربوط نمی شود و بیشتر به این موضوع مربوط می شود. روح ما که خیلی جاها مرا آزار داده اند من کیستم!

الهامی درباره تاریخچه امیر قلعه نویی مقابل گل گهر و امتیاز گرفتن از این تیم گفت: امیر قلعه نویی همیشه برای من عزیز و بزرگ است اما فوتبال همین است.

او با بیان اینکه شایعه شده برای اولین بار است که سرمربی نساجی شده است، به کالا نویی دستور داد: «بله، کاملاً درست است». کالا نویی به من گفت و 10 روز آنجا بودیم. یک بازی با مس کرمان داشتیم و یک بازی با گل گهر. به مس کرمان باختیم اما با گل گهر مساوی کردیم که وینگو بگوویچ سرمربی این تیم بود. وقتی برگشتیم استعفا دادم و نرفتم. اتفاقی افتاد. کار در تیم هایی مانند نساجی یا تراکتورسازی واقعا سخت است. آنها طرفداران پرشوری دارند که در بعضی جاها بیشتر از آنها انتظار دارند.

سرمربی نساجی درباره برنامه ورزشگاه گفت: روزی که به نساجی رفتم 20-30 هوادار بودند. هفته هفدهم بود. به من گفتند چه تضمینی برای ماندن و نیفتادن داری؟ گفتم تضمینی ندارم. چه تضمینی؟ می خواهی سند خانه ام را گرو بگذارم؟ در فوتبال هیچ تضمینی وجود ندارد. تضمین من این است که فصل گذشته در تراکتورسازی کار کردم. این ماهیت فوتبال است. قصد من این است که برای خودم و تیم کار کنم. قبل از آن برای صحبت به باشگاه استقلال رفتم اما فرهاد مجیدی سرمربی شد که به نظرم انتخاب خوبی بود. کار با نساجی را شروع کردیم. پارسال می گفتند از شما می خواهند تیم را نبازید، حالا فقط می گویند قهرمانی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید