سرمربی تیم ملی برای نساجی و سپاهان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت کرد

در ابتدای دیدار نمایندگان تیم های نساجی و سپاهان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، مهدی تاج، امیر قلعه نویی، حیدر بهاروند، مهدی خراطی و سهیل مهدی برای این تیم ها در مسابقات آتی آرزوی موفقیت کردند.


به گزارش خبرگزاری موج، نمایندگان فوتبال ایران از جمله مهدی تاج، امیر قلعه نویی، حیدر بهاروند، مهدی خراطی و سهیل مهدی در اردوی تیم های نساجی و سپاهان نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتند.

در این دیدار که سیدمهدی رحمتی، مورایس و محمدرضا ساکت نیز حضور داشتند، مهدی تاج آرزوی دوشنبه موفقی برای فوتبال ایران کرد.

امیر قلعه نویی از حضور آقای تاج در جلسه تشکر کرد و روز سه شنبه به سپاهان محل تمرین را پیشنهاد داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه غیبت استقلال در این مسابقات احساس می شد برای پرسپولیس آرزوی موفقیت کرد.

سرمربی تیم ملی به سختی برنامه ریزی برای باشگاه ها و تیم ملی به طور همزمان اذعان کرد. وی افزود: سازمان لیگ تمام تلاش خود را می کند تا مسابقات تحت تأثیر قرار نگیرد و امیدوارم هر اتفاقی که افتاد باعث خوشحالی مردم سرزمین شود.

موریاس سرمربی سپاهان از حضور سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون فوتبال تشکر کرد. او از حضور در این سازمان ابراز غرور کرد و امیدوار بود بتواند در موفقیت فوتبال ایران سهیم باشد.

سیدمهدی رحمتی در پایان این دیدار از همکاری با امیر قلعه نویی، مهدی تاج و محمدرضا ساکت ابراز افتخار کرد. وی همچنین با قدردانی از حضور در این شب مهم فوتبال، برای نساجی و سپاهان در دیدار مقابل نمایندگان ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید