شیخ سلمان برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران آرزوی موفقیت کرد

ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801037

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال بانوان ایران توانایی خود را در الهام بخشیدن به این قاره ثابت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال، برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران و این تیم آرزوی موفقیت کرد. طرفداران

در این نامه آمده است:
به مناسبت آغاز رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ در هندوستان، از این فرصت استفاده می‌کنم تا رویدادی به یاد ماندنی و موفقیت‌آمیز را برای تیم ملی فوتبال بانوان ایران، هواداران و تمام خانواده‌تان آرزو کنم.

تیم ملی فوتبال بانوان ایران در این تورنمنت با حضور 12 تیم توانایی خود را در الهام بخشیدن به سطح قاره ای به اثبات رسانده و الگویی برای دختران و بانوان فوتبالیست است و برای آنها در تمریناتشان آرزوی موفقیت دارم.

پتانسیل زیادی در آسیا وجود دارد و ما مصمم هستیم تا با تمرکز بر توسعه و رشد در همه جنبه های فوتبال زنان، به فوتبال زنان کمک کنیم تا قدرت واقعی خود را درک کند. همچنین شما را به تماشای این رویداد هیجان انگیز دعوت می کنم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید