شاید عزیزی هادم برای زیارت شیخ سلمان به مالزی برود / هرچه سر سرخابی ها بیاید بر عهده دولت است.

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794557

فارسی می گوییم مشکل را با خاصیت زاغی حل کنید

رئیس کمیسیون مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال از احتمال دیدار وزیر ورزش و رئیس فدراسیون با شیخ مسلم در مالزی درباره احتمال حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داریوش مصطفوی، رئیس کمیته استیناف مجوزهای حرفه ای. در مورد تشکیل AFC هم با توجه به رابطه 60 ساله ای که با آنها دارم حق با من است، اما هیات تجدیدنظر به استقلال و پرسپولیس مهلت سه ماهه داد تا مدارک خود را ارائه کنند. نامه اخیر AFC پیش از این مهلت سه ماهه است. رعایت الزامات 14 الزامی است سایر موارد مانند مشکلات دروازه، موقعیت خبرنگاران و غیره.

وی ادامه داد: احساسم را در مورد رابطه ام با کنفدراسیون فوتبال آسیا بیان کرده ام و همچنان در آن هستم اما هنوز کاری با کنفدراسیون انجام نداده ایم. کنفدراسیون قبل از این نامه چنین پاسخی به ما داد.

رئیس کمیسیون شکایات حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: به خدا قسم با توجه به سنم نمی خواهم دروغ بگویم. فدراسیون فوتبال تمامی همکاری ها را با کمیته استیناف و بدوی مجوز حرفه ای باشگاه های استقلال و پرسپولیس داشت. حالا باید بگویم عزیزی هادم در جلسه امروز اعلام کرد حاضر است هر نامه سفیدی را برای بهبود کار دو باشگاه امضا کند.

مصطفوی گفت: خیلی زود و قبل از دوشنبه باید با شیخ سلمان و کمیته وضعیت بازیکنان، باشگاه‌ها و مجوزهای حرفه‌ای در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه‌ای بگذارند تا با کارکنان AFC صحبت شود.

وی افزود: استقلال مجوز حرفه ای استقلال و پرسپولیس دو گزینه دارد. راه اول این است که خودمان باید وارد کشور شویم. صدری و آجورلو تحصیل کرده اند. آنها برای تسویه حساب پرسپولیس و استقلال زحمت کشیدند. کارکنان هر دو باشگاه 13 و 14 ساله هستند و باید تا ظهر دوشنبه جواب AFC را آماده کنند. قرار است فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش در مالزی با شیخ سلمان دیدار و گفتگو کنند. این کار چندین مرحله دارد. ابتدا کمیسیون بدوی کار را انجام داد و سپس کمیسیون استیناف باید مدارک باشگاه را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می برد. بعد از تمام این مراحل می توانند به دادگاه CAS مراجعه کنند. آنها حدود 51 یا 52 جلسه را صرف این کار کردند.

وی گفت: آجورلو و صدری به تازگی به استقلال و پرسپولیس پیوسته اند و مسئولیتی در قبال نابسامانی های گذشته ندارند. باشگاه های پرسپولیس و استقلال 300 میلیارد بدهی مالیاتی دارند که ربطی به زمان این دو مدیر ندارد. این بدهی مالیاتی از سال 1980 ادامه دارد. مسئله مالکیت دولتی دو باشگاه همچنان باقی است. ما سال هاست که در دولت های مختلف خواهان این هستیم. از زمان رئیس جمهور خاتمی هم گفته ایم که باید کارها را انجام دهیم تا ایشان به ریاست جمهوری برسد. من الان به رئیس جمهور می گویم که اگر وضعیت دو باشگاه را حل نکنیم، هر اتفاقی برای آنها بیفتد با شماست. به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه های دولتی را نمی پذیرد. رئیس جلسه باشگاه های استقلال و پرسپولیس نمی تواند وزیر ورزش باشد. باز هم به فارسی می گوییم کنفدراسیون فوتبال آسیا سال هاست که ما را جریمه می کند و نامه هایی می نویسد که چندان درست نیست، لطفا مالیات را اصلاح کنید. و آقای رئیسی گناهی ندارد.

رئیس کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال افزود: خلاصه جلسه امروز این بود که گروه های حقوقی پرسپولیس و استقلال پاسخ نامه ای را تهیه و به AFC ارسال کنند. ما باید همکاری کنیم و به این نامه پاسخ دهیم. آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا این پاسخ را می پذیرد یا خیر، اما احتمال پذیرش این پاسخ از سوی کارشناسانی مانند احمدرضا بیاتی بسیار ضعیف است اما لابی می تواند کار را جلو ببرد. من همچنان معتقدم کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور ما عاشق فوتبال است، اما رعایت برخی الزامات الزامی است و باید انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید