هدف نهایی ما موفقیت تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا است

ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1780698

سرپرست مسابقات فوتبال بانوان گفت: هدف همه ما کسب نتیجه تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا است.

به گزارش راه دانا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، گلاره ناظمی مسئول مسابقات فوتبال بانوان گفت: مراسم قرعه کشی چهاردهمین دوره لیگ برتر بانوان فردا (سه شنبه 13 آبان ماه) انجام می شود. با حضور مسئولان و نمایندگان باشگاه های لیگ برتر از ساعت 11 صبح در مرکز ملی فوتبال برگزار می شود. با توجه به شرایط کرونا سال گذشته مسابقات را در دو گروه 6 تیمی برگزار کردیم. اما امسال با توجه به بهبود شرایط کرونا، مسابقات دو جانبه را با حضور 12 تیم مانند سال های گذشته به مدت 22 هفته برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور خاتون بام شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، ذوب آهن اصفهان، پالایش گاز ایلام، تعاون آذربایجان غربی، ملوان بندرانزلی، سرگل بوشهر نماینده البرز و چان کردستان (باتری زارع) دو تیم ملی شهرکرد و کیان نیشابور که از لیگ 1 صعود کرده بودند از 13 آبان ماه برگزار می شود.

ناظمی با اشاره به جلسه ای که با کادر فنی تیم ملی بانوان داشت، گفت: با توجه به صعود تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان به جام ملت های آسیا و تعامل سازمان لیگ با تیم های ملی، هفته گذشته جلسه با کادرفنی برگزار شد ستاد فنی تیم ملی فوتبال بانوان را برای هماهنگی و تنظیم ترتیب برگزاری اردوها و همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر داشتیم. در این راستا برنامه ریزی و هماهنگی های لازم تا پایان اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت های آسیا که از 30 دی لغایت 15 بهمن ماه در هند برگزار می شود انجام شد تا وقفه در تمرینات به حداقل برسد. اردوهای تیم ملی . . همچنین هیچ بازی لیگ برتر وجود ندارد.

سرپرست مسابقات فوتبال بانوان در پایان خاطرنشان کرد: از باشگاه های لیگ برتری بانوان برای تاخیر در شروع مسابقات تشکر می کنم. قطعا هدف همه ما کسب نتیجه تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیا است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. همچنین از باشگاه هایی که در این سال ها تمرینات بازیکنان را به این شکل فراهم کرده اند و با سازمان لیگ و تیم های ملی همکاری کامل داشته اند، تشکر می کنم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید