طعنه های جالب شیری به پرسپولیسی ها

طعنه های جالب شیری به پرسپولیسی ها

حامد شیری در خصوص دو شکست متوالی نساجی در دیدارهای اخیر گفت: فوتبال همین است، روزهای خوبی داشتیم اما فراموش نکنید که پرسپولیس مدعی قهرمانی است و اگر این 7 امتیاز از گلگوتا گرفته نمی شد برای قهرمانی تلاش می کرد. قهرمانی.» با این حال فکر نمی کنم هیچ تیمی مثل نساجی مقابل پرسپولیس و گلگوتا چنین شرایطی ایجاد کرده باشد، باید بیشتر مراقب باشیم و امتیازات خوبی را جمع کنیم تا جایگاه خود را ارتقا دهیم.

وی در خصوص اعتراض نساجی ها به داوری مسابقات گفت: دیروز داور اجازه پنالتی به زمهران نداد و در پایان بازی صحنه ای بود که پنالتی هم بود اما آن را پاس کردند. به همین دلیل سرمربی تیم خیلی ناراحت بود.

کاپیتان دوم نساجی با بیان اینکه گفته شد ورزشگاه مشهد برای تیمش خوب نیست، گفت: اینطور نبود. زمین و امکانات این ورزشگاه بسیار خوب است و ذوب آهن و گل گهر را در جام حذفی در همین زمین شکست دادیم. هر تیمی دوست دارد در زمین خودش بازی کند اما متاسفانه در مازندران هیچکس ورزشگاه خانگی را زیر نظر ندارد. نمی دانم این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما در حال حاضر مدیران باشگاه باید هم هزینه های اضافی را بپردازند و هم باید مرتب سفر کنیم.

شیری که بعد از بازی دیروز با علیرضا حقیقی در میان گذاشته بود و خبرنگاران مشهدی آن را دیدند، گفت: نمی توانم بگویم چنین اتفاقی نیفتاده است اما این اتفاقات در هر تیمی ممکن است رخ دهد. دوست ندارم زیاد در این مورد صحبت کنم، چون مشکل در خانواده است، اما مطمئناً حل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید