عابدین حرم استاندار آذربایجان شرقی شد

زمان: 18:50
منتشر شده در: 1400/07/25
کد خبر: 1776916

کابینه سیزدهم به عابدین حرام به عنوان استاندار آذربایجان شرقی رای مثبت داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آناج ، دقایقی پیش کابینه سیزدهم به عابدین حرام به عنوان استاندار آذربایجان شرقی رای مثبت داد. وی پیش از این فرمانده سپاه عاشورا در حومه شهر بود.

پانزدهمین استاندار آذربایجان شرقی متولد 1345 است و دارای مدرک کارشناسی مدیریت برنامه ریزی و فوق لیسانس مدیریت استراتژیک است.

حرم ، که یکی از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت است. وی از ابتدای دهه 1970 مناصب ارشد و ارشد مدیریتی در استانهای آذربایجان غربی و شرقی داشته و از اعضای موثر شورای امنیت و شورای فرهنگ عمومی این استانها است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی ، احیای صنایع و ردیابی مشکلات اصناف و کارگران ، گشایش پروژه های عمرانی ، زیرساخت ها و محرومیت ها ، به ویژه در مناطق زلزله زده ، حمایت از رویدادهای فرهنگی و هنری ، مدیریت جنبش مواسات و ارائه کمک های وفادار و تأسیس مردم مراکز واکسیناسیون ، جوانان در قرارها و روابط با فعالان فرهنگی و اجتماعی و ایفای نقش در تنش های مرزی در شمال غربی کشورمان ، این یکی از اقداماتی است که خرم در 4 سال گذشته در استان آذربایجان شرقی انجام داده است.

عابدین حرم یکی از گزینه هایی بود که مجلس نمایندگان آذربایجان شرقی به وزارت کشور پیشنهاد داده بود و امیدوار است که وی در توسعه دولت آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم در شاخص های مختلف اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی با پوپولیسم نقش برجسته ای ایفا کند. ، روحیه جهادی و خواندن برنامه های بالادستی.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید