علت دقیق سیلی استاندار آذربایجان شرقی چه بود؟

دلیل دقیق سیلی زدن استاندار آذربایجان شرقی چه بود؟

روز جدید : جزئیات جدیدی از اتفاق امروز در مراسم افتتاحیه استاندار جدید آذربایجان شرقی در اختیار خبرنگار خبرگزاری فارس قرار گرفت.

صبح امروز ، در مراسم تحلیف زینت العابدین رضوی حرم ، استاندار جدید آذربایجان شرقی ، یکی از شهروندان در سنین بالا به منبر رفت و به استاندار که در حال سخنرانی بود ، سیلی زد. اما هورام رضوی با آرامش و خونسردی و بدون هیچ عکس العملی در ادامه سخنانش گفت که بخشش محترمانه وی با ذکر صلوات و شعارهای حضار در حمایت از هورام رضوی همراه شد و شهروند از سالن خارج شد.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان صحبت های مقدماتی خود گفت که او را بخشیده است و می گوید چهره اش را به خاطر نمی آورد و شاید چند سال پیش او را جایی دیده باشد. با این حال ، من او را به خاطر این رفتار بخشیدم و او هیچ شکایتی ندارد.

همچنین پس از پایان مراسم ، تعدادی از خانواده های معظم شهدا و جانبازان حاضر در این مراسم با اشاره به رضوی هورام از متانت و ادب وی در برخورد با مردی که به وی ضربه زد تقدیر کردند.

اطلاعات دریافتی از خبرنگار فارس در مورد این حادثه نشان می دهد که همسر شهروند مذکور دیروز برای واکسیناسیون تاج به یکی از مراکز درمانی استان مراجعه کرده است ، جایی که یک واکسن مرد به دلیل عدم وجود واکسن به همسر خود تزریق کرده است. یک واکسن زن . . همین باعث عصبانیت او شد.

یک مقام ارشد در استان آذربایجان شرقی که پس از پایان مراسم در جریان جزئیات این حادثه قرار گرفت، علت این مشکل را این بود که چندین مرکز ویژه مردان و زنان در سراسر استان به صورت جداگانه و بر اساس موازین شرعی و اخلاقی برخورد می شود. به اما ظاهراً او به مرکزی رفت که به استثنای واکسیناتور زن، یک واکسیناتور مرد در آن روز حضور داشت، در حالی که همسرش توانست از تزریق واکسن توسط واکسیناتور مرد جلوگیری کند. البته همین مشکل در حال پیگیری است.

پیشتر برخی رسانه های غیررسمی ادعا کردند که افراد حاضر در سالن در حمایت از این سیلی شعار می دهند و می گویند مشاهدات روزنامه نگاران و حاضران در مراسم معارفه نشان می دهد که این اظهارات صحت ندارد و کل حضار از رفتار استاندار حمایت می کنند. شعار داد.

25 مهرماه امسال هیئت دولت به زینت العابدین خرم رضوی برای استانداری آذربایجان شرقی رای مثبت داد. مراسم تحلیف امروز شنبه 10 آبان در تبریز برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید