عاملان هتک حرمت گلزار به شهدای اراک دستگیر شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ در 16 آبان ماه برخی عوامل اخلالگر از فضای متشنج ایجاد شده در آرامگاه اراک با پرتاب سنگ به منظور بی احترامی و هتک حرمت به گلزار مطهر شهدای عزیز اراک سوء استفاده کردند، حادثه ای که خشم مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا را برانگیخت. شهدا و همچنین تعداد زیادی از شهدا و رزمندگان از شهر اراک و استان مرکزی جمع شدند.

در پی این اقدام ناشایست، دادگستری استان مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: حق بزرگ و گرانقدر خانواده های معزز شهدا و ایثارگران بر هیچکس پوشیده نیست و نخواهد بود، لذا با توجه به اهمیت موضوع و تفاهم موضوع. با توجه به نگرانی کلیه خانواده های ولیوبل و فرماندار شهرستان اراک دستور لازم جهت شناسایی، تعقیب و برخورد با عوامل و دلایل این موضوع صادر و رسیدگی به پرونده مذکور تا تاریخ 12/1/1392 در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار خواهد گرفت. به نتیجه رسیده است.

قوه قضائیه ضمن احترام به آزادی های مشروع و بیان مطالبات، با هرگونه اقدام مخل و ​​غیر متعارف بویژه در بحث ارزش های اسلامی و انقلابی و همچنین حفظ امنیت برخورد و با هرگونه اقدام هنجارشکنانه و غیرقانونی برخورد قاطع خواهد کرد.

توصیه صریح ما به خانواده ها در این شرایط این است که به مراقبت از فرزندان خود ادامه دهند تا با پرهیز از حرکات عاطفی و غیرمنطقی از حضور در مجامع غیرقانونی و تحت تاثیر قرار گرفتن تأثیرگذاران اخبار و رسانه های بیگانه خودداری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی امروز گفت: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) عاملان هتک حرمت به درب شهدا شناسایی شدند. و به دست عدالت سپرده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید