عبدالواحد ریگی با تمام توان به ندای وحدت پاسخ داد و تهدیدها را پذیرفت


ساعت: 12:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917135

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی به مناسبت شهادت امام عبدالوحید ریقی امام جمعه اهل سنت هش گفت: ایشان همواره در جهت پیشبرد آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی تلاش می کردند. او با فراخواندن همه قوا به اتحاد و دوری از تهدید و رنج، این عهد را خرید و سرانجام جان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه در پیامی به مناسبت شهادت عبدالوحید ریقی امام جمعه اهل سنت هش گفت: بدخواهان و بدخواهان مردم ایران و خطه دلاور سیستان و بلوچستان از این حرکت ناجوانمردانه جز افزایش نفرت مردم ما نسبت به دشمنان وحدت ملی ایرانیان را نخواهند دید.

متن پیام تسلیت وی به شرح زیر است:

ما برای خدا هستیم و به سوی او باز می گردیم

خبر کشته شدن ناجوانمردانه و منافقانه روشن ضمیر و عالم مجاهد جناب آقای مولوی عبدالواحد ریقی امام جمعه محترم و محبوب اهل سنت هش را با تأسف و تاثر دریافت کردم.

این روحانی مردمی و نیکوکار عمر خود را صرف خدمت به مردم عزیز منطقه هش و تقویت وحدت مردم می کند. او همواره در راه ترویج آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی تلاش می کرد و با تمام وجود دعای وحدت می کرد و از این رو با تهدیدها و مصائب روبرو می شد و سرانجام جان خود را در راه این عهد فدا می کرد.

یاد و خاطره اینجانب در آن دیدار به یاد ماندنی که نماد بصیرت و بصیرت انقلابی این روحانی برجسته بود، اکنون قاب ماندگار و تصویری روشن از حقیقت مطالبات و مطالبات به حق مردم غیور و نجیب کشور است. منطقه سیستان و بلوچستان در چشم و دل مردم ما ادامه یافت.

بدخواهان و بدخواهان مردم ایران و خطه دلاور سیستان و بلوچستان از این حرکت ناجوانمردانه جز افزایش نفرت مردم ما از دشمنان وحدت ملی ایران چیزی نخواهند دید.

ان شاء الله خون این شهید جهان و سایر شهدای وحدت و امنیت دامان ننگین دشمنان خارجی و مزدوران داخلی را گرفته و آنان را در پیشگاه وجدان مردم رسوا خواهد کرد.

انشاالله دستگاه های امنیتی و انتظامی و مردم با تمام توان و سرعت برای شناسایی، تعقیب و برخورد قاطع با مقصران و عوامل این حادثه دردناک وارد عمل خواهند شد.

اینجانب از طرف ائمه اطهار محترم کشور این ضایعه را به مردم غیور سیستان و بلوچستان به ویژه مردم عزیز کاشش و به ویژه علما و بزرگواران محترم استان بویژه به خانواده محترم ایشان و ایشان تسلیت عرض می نمایم. فرزندان محترم به پاس شهادت غمبار این روحانی پاک و مردمی صبر و اجر برای شما آرزومندم.

سلام بر شما و رحمت و برکات خدا
محمد جواد حاج علی اکبری
رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه

دیدگاهتان را بنویسید