عجیب ترین دلیل خیانت زوج ها که باور نمی کنید

عجیب ترین دلیل خیانت زوج ها که باور نمی کنید

اینها از عوامل اصلی خیانت و طلاق هستند، اما دلایل دیگری نیز برای افزایش آمار خیانت و طلاق وجود دارد. دلایلی که ممکن است خنده دار و غیر قابل باور باشد. اما بسیاری از روانشناسان تایید کرده اند که در سال های اخیر مشتریان زیادی با این نوع مشکلات داشته اند. عجیب ترین و باورنکردنی ترین مشکل «رعایت نکردن بهداشت فردی» است! مطمئناً مشکلاتی مانند ناخن های بلند و موهای بلند که در مدرسه با آنها دست و پنجه نرم می کرد، نبود. در یک رابطه متفاوت مانند ازدواج، مشکلات سلامتی نیز متفاوت است. شاید در نگاه اول این مشکلات چندان بزرگ به نظر نرسند. حداقل آنقدر که عامل خیانت و طلاق شوند. اما به فکر خودت باش آیا می توانید با کسی که به هر دلیلی بوی بد دهان دارد زندگی کنید؟ آیا زندگی با فردی که بهداشت شخصی را رعایت نمی کند برای شما آسان است؟

این سوال اخیرا در فضای مجازی مطرح شده است. ماجرا با توئیت یک روانشناس زن شروع شد: «شاید در نگاه اول موضوعی پیش پا افتاده به نظر برسد، اما در طول سال های درمان، موارد زیادی از این دست دیده ام که گاهی به خیانت و در نهایت جدایی ختم می شد. هیچ تفاوتی بین زن و مرد وجود ندارد. خیلی از خانم ها هستند که بعد از تزریق و عمل های مختلف از مسواک زدن و حتی دوش گرفتن خودداری می کنند و همچنین مردانی که با وجود پوشیدن لباس های مارک دار و ماشین های لوکس به نظافت و بهداشت جنسی خود اهمیت نمی دهند. اینها داستان نیستند، شاید اگر در اتاق های درمان بودید وقتی برای اولین بار با این افراد ملاقات کردید باور نمی کردید، اما اینها واقعیت هایی است که در روابط وجود دارد. به افرادی که فکر می کنند همه چیز را دارند، “نشان دهید” چرا روابط آنها به پایان می رسد.

عجیب ترین دلیل خیانت زوج ها که باور نمی کنید

آنها نمی دانند که ژل های لب و ماشین های سطح بالا نمی توانند بوی بد دهان یا موهای ناخواسته را در قسمت های حساس بدنشان جبران کنند. من کوتاه خواهم بود. رعایت بهداشت فردی یکی از مهم ترین و حساس ترین مسائل برای طول عمر روابط عاطفی است. آن را دست کم نگیرید. خیانت را نمی توان توجیه کرد، اما ظرفیت های روحی و اخلاقی مردان یکسان نیست. ممکن است بگویید: “این یک یا دو بار اتفاق افتاده است.” اما افرادی هستند که سال ها در مورد این مشکل هشدار می دهند … کمک گرفتند … جنگیدند تا رابطه را دوام بیاورند اما نتیجه معکوس داشت. قبل از شروع رابطه و ازدواج در این مورد با هم صحبت کنید! رعایت نکردن بهداشت فردی منجر به طلاق عاطفی، جنسی و خیانت و جدایی می شود. آن را جدی بگیرید.» پس از انتشار این مقاله، بسیاری از افراد با آن موافق بودند. به نظر یک مشکل رایج است، اما به آن پرداخته نمی شود.

غزل در این باره نوشته است: «این مورد بی اهمیت نیست. اتفاقاً تأثیر بسیار خوبی داشت، از توئیت شما متشکرم.»

کاربر دیگری در کمال ناباوری پاسخ داد: “کاش هرگز این توییت را ندیده بودم. برایم سخت است که باور کنم افرادی هستند که حتی به بهداشت شخصی خود اهمیت نمی دهند!»

خانم دیگری از زاویه دیگری به ماجرا نگاه کرد: از طرفی به من اشاره کن، شوهر دوستم ساعت 12 ظهر به دستشویی می رود و ساعت 4 بعد از ظهر بیرون می رود و البته قبل از هر مهمانی باید دوش بگیرد و دوستم همیشه ناراحت است و شاکی است که یا دیر کرده اند. برای مهمانی یا سر میز شما آنها نمی توانند در خانه خودشان با هم بنشینند زیرا معمولاً در حمام ارباب خود هستند!

عجیب ترین دلیل خیانت زوج ها که باور نمی کنید

امیر سعی کرد از طریق دیگری مردم را به رعایت بهداشت و نظافت فردی تشویق کند: «من مردم را دوست دارم، وقتی در خیابان از کنارشان رد می‌شوم، رد عطرشان چند متر طول می‌کشد. وقتی وارد مترو می شوند بوی ادکلنشان به مشام می رسد و وجود و روح آدمی را مست می کنند.»

مهران همچنین در مورد آنچه دیده بود نوشت: خانمی را در مرکز طلاق دیدم که از طرف خودش گفت هفته ای یک دوش کافی است! اما به قول خودش شیک پوش بود و می خواست با یک پسر خردسال از شوهرش طلاق بگیرد و با فردی شیک پوش ازدواج کند! یا فردی که بوی بد دهانش واقعاً دردناک بود اما به پزشک معمولی مراجعه نکرد که گاهی با 3 داروی ساده قابل درمان است.»

هاتون هم داستان دوستش را گفت: “درست است!” دوستی داشتم که از همسرش جدا شد زیرا او دیر مسواک و دوش نمی گرفت و بهداشت شخصی خود را رعایت نمی کرد.

این هم مهر تایید روانشناس دیگری است: چند مورد از این موارد را در مرکز داشته ام که موارد آمیزش جنسی را دیده ام… میلیون ها لباس، بوی عطر آمیخته با عرق و شکایت از عدم همراهی در روابط زناشویی.

دیدگاهتان را بنویسید