اینکه می گویید اگر نمی خواهید کشور را ترک کنید، خیانت به کشور است

اینکه می گویید اگر نمی خواهید کشور را ترک کنید، خیانت به کشور است

روز جدید کارایی مقدم به مدآرا گفت: این مشاغل شکاف بین مردم و دولت را بیشتر می کند در حالی که رهبری تلاش می کنند و تاکید دارند که این فاصله باید کاهش یابد. این افراد به دولت خیانت می کنند. اینها چه کسانی هستند که به مردم بگویند برو یا بمان؟

امان الله قرایی مقدم، جامعه شناس درباره اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «همه باید به دنبال عینک آفتابی و آلات موسیقی کشور را ترک کنند» و تأثیر آن بر دیدگاه ملی مردم، اظهار نظر کرد. آنها مردم را از نظر حکومتی و دولتی ضعیف می کنند. در واقع آب به آسیاب دشمن می ریزند. همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند کسانی هستند که تلاش می کنند فاصله مردم با حکومت را زیاد کنند، مردم را از قدرت دور کنند و سعی در تضعیف حکومت دارند. این افراد با اظهارات مشابه در یک گروه هستند زیرا در آن سمت حرکت می کنند.»

این جامعه شناس ادامه داد: این گونه اظهارات نسل جوان را که در معرض بمباران رسانه ای قرار دارند، با حاکمیت زیادی بیگانه می کند و آنها را نسبت به حاکمیت بدبین می کند. اگر بگوییم این افراد خائن به قدرت هستند، اشتباه نمی کنیم. مردم دولت را از حامیانش می شناسند. MP یک مدل است. با وجود همه نارضایتی ها در کشور، این گفتگوها شکاف بین مردم و دولت را بیشتر می کند. «همانطور که در انتخابات گذشته دیدید، خیلی ها رای ندادند.

وی افزود: این نماینده مجلس به جای پرداختن به تورم و شکاف طبقاتی، آسیب های اجتماعی و در یک کلام درد مردم چنین اظهاراتی را مطرح می کند. دولت دارایی آنهاست و قدرت کشور را دارند؟ همانطور که امام فرمودند مردم ولی این آقایان و حکومت هستند. این آقایان اگر انسان نبودند چه می کردند؟ در نتیجه این گفتگوهای ناخودآگاه، فاصله بین مردم و قدرت بیشتر می شود. اگر در آینده اعتراضی شود، کسانی که این سخنان را شنیده اند شمشیر می کشند».

کارایی مقدم گفت: این گونه اظهارات آثار اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، روانی و روانی دارد و باعث افزایش فرار جوانان از کشور می شود. یکی از عوامل خروج جوانان برای خرید خانه در کشورهایی مانند ترکیه، امارات و… که امتیازی نیست، شنیدن چنین نظراتی است.

وی در پایان تاکید کرد: این سخنان شکاف بین مردم و دولت را بیشتر می کند در حالی که رهبری تلاش و اصرار دارند که این شکاف کاهش یابد. این افراد به دولت خیانت می کنند. اینها چه کسانی هستند که به مردم بگویند برو یا بمان؟ شاه همچنین گفت که همه نمی خواهند حزب رستاهیر شناسنامه او را بگیرد و برود. این تکرار مسلک شاه است که خطرناک است. نماینده مجلس باید تلاش کند فاصله بین مردم و دولت را پر کند. »

دیدگاهتان را بنویسید