عدم حضور ساپینتو در نشست خبری به دلیل اختلاف باشگاه با صداوسیما و صحبت های کوتاه استقلالی ها در میکسزون بود.


ساعت: 01:21
تاریخ انتشار: 06/04/1401
کد خبر: 1892612

سرمربی استقلال در حالی در این جلسات شرکت نخواهد کرد که دوربین های صدا و سیما در جلسات خبری حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل مس کرمان به دلیل حضور دوربین های تلویزیونی در نشست خبری حاضر نشد.

پس از دیدار تیم های استقلال و مس کرمان، سیدحسین حسینی و عارف غلامی، دو بازیکن تیم استقلال اظهار نظر کوتاهی درباره این دیدار کردند.

سیدحسین حسینی در محوطه مختلط ورزشگاه مقابل خبرنگاران ایستاد و گفت: من فقط برای احترام به خبرنگاران ایستادم. تا مشکل رادیو باشگاه ما حل نشود هیچ کدام از بچه ها صحبت نمی کنند.

عارف غلامی همچنین نوشت: امشب در ورزشگاه 100 هزار دختر و پسر در ورزشگاه آزادی زیبایی دیدم.

همچنین سجاد شهبازادا پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل مس کرمان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و از ابتدای بازی کنترل داشتیم. با توجه به بازی تدافعی حریف نزدیک شدن به دروازه این تیم برای ما بسیار سخت بود اما خدا را شکر در نهایت موفق به گلزنی و کسب سه امتیاز شدیم.

وی درباره ناهماهنگی خط حمله استقلال گفت: وقتی مقابل تیم های دفاعی بازی می کنیم، ناهماهنگی نیست، کارمان سخت است.

مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره حضور بانوان در ورزشگاه آزادی گفت: خدا را شکر می کنم که بانوان در ورزشگاه حاضر شدند، اتفاقی بود که باید خیلی زودتر می افتاد.

شهباززاده گفت: این مسابقات قطعا به تیم ما کمک می کند. همه ما برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم و هرکسی برای موفقیت تیم هر کاری از دستش بر می آید انجام می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید