عذرخواهی بی هوا پسر شهید علی دایی

وی در این نامه با انتقاد از یکی از رفتارهای علی دایی در روزهای اخیر نوشت: اما آیا کسانی که شما را متهم می کنند اشتباه نمی کنند؟

جناب آقای علی دایی

سلام!

بذار سریع برم سر اصل مطلب من به عنوان یک فرزند شهید از شما عذرخواهی می کنم. بابت تمام توهین ها و بی مهری هایی که اخیراً به شما و خانواده تان شده است عذرخواهی می کنم. باور کنید که پدران ما برای تشکیل دولتی که در رسانه ملی به قهرمانان ملی خود توهین می کند، جان خود را فدا نکردند. اصولاً کدام دولتی با قهرمانان و افتخارآفرینان ملی خود این گونه رفتار می کند؟ من به عنوان فرزند شهید شرمنده شما و همه افرادی هستم که در این راه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

عذرخواهی بی هوا پسر شهید علی دایی

شما در تمام سالهای جوانی ما برای ایران و ایرانی افتخار کردید و همیشه پرچم ایران را برافراشتید. کدام روزها به گلهایی که زدید خوشحال شدیم، کدام روزها به خاطر تلاش شما به ایرانی بودنمان افتخار کردیم و پدرانمان برای چه شهید شدند؟ تا ملت و این مردم در سایه آن آرامش داشته باشند و شادی را تجربه کنند. بنابراین شما به کاری که پدران ما برای آن مردند ادامه دادید. مهمتر اینکه شما حتی بعد از فوتبال هم در کنار ملت ماندید و بارها در مواقع ضروری به کمک آنها آمدید. کمک های شما به مردم کرمانشاه در زلزله چند سال پیش فراموش نشده است.

پس چه شد که دولت اینقدر با شما دشمنی کرد؟ گناه شما چیست؟ اینکه در این فجایع اخیر در کنار مردم بودید، چیز دیگری است؟ شاید تنها اشتباه شما موافقت با اعتصاب بود. البته من شخصاً با اعتصاب و هر نوع اعتراض مدنی به حکومت مشکلی ندارم و آن را حق هر شهروندی می دانم فارغ از اینکه اعتراض موجه باشد یا خیر. چه اشکالی دارد همراهی با اعتصابی است که از آن سوی مرزها اعلام شد و من از هیچ چیز آن سوی مرزها راضی نیستم و آن را مشکوک می دانم زیرا آنها را دلسوز و خیرخواه ایران نمی دانم. اما آیا کسانی که شما را متهم می کنند اشتباه نمی کنند؟ آیا با کتک زدن و گاه کشتن مردم مرتکب اشتباه نشدند و مرتکب جنایت نشدند؟ آیا حاضرند بابت گناهان و جنایات خود از ملت عذرخواهی کنند؟ پس چطور از شما این را می پرسند؟

عموی گرامی! راه و رسم این آقایان هیچ ربطی به راه شهدا ندارد، مخصوصاً شهید بزرگوار سلیمانی که ایشان را پیرو آن می دانند، زیرا ایشان همیشه به دنبال جذب مردم بودند نه اینکه به هیچ بهانه ای آنها را رد کنند! در میان کسانی که شما را مورد آزار و اذیت و توهین قرار می دهند، کسانی هم هستند که فقط به حفظ قدرت به هر قیمتی فکر می کنند، حتی با ضرب و شتم و جنایت علیه هموطنان خود! اما در بین کسانی که به شما توهین می کنند، کسانی هستند که نگران ایران هستند اما راه را اشتباه رفته اند و یاد گرفته اند به جای پذیرش و بخشش توهین و دفع کنند که هیچ ربطی به اسلام واقعی ندارد. آنها را ببخش، اما در برابر قدرت طلبان برای حقیقت قیام کن که همه ما و همه مردم از شما حمایت می کنند و این جز راه شهدا نیست.

خدا رحمتت کنه مرد!

دیدگاهتان را بنویسید