عذرخواهی عجیب از 3 بازیکن کلیدی پرسپولیس

جملاتی که می خوانید شرایط بسیار خوب و گل و بلبل سرخپوشان پایتخت را نشان می دهد اما این سکه روی دیگری هم دارد. پول کافی دریافت نکرده اند، از سوی دیگر شرایط کافی برای آموزش مناسب را ندارند. حداقل همیشه اعتراض می کنند و کمتر پیش می آید که یحیی گل محمدی در مصاحبه هایش غر نزند و اعتراضی به وضعیت تیم و باشگاه نداشته باشد!

مهم ترین نکته بحث تمدید قرارداد است. در پایان فصل 10 بازیکن پرسپولیس آزاد می شوند. سیدجلال حسینی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، سعید آقایی، عیسی آل کثیر، رضا اسدی، مهدی مهدیخانی، علی شجاعی و محمد شریفی. البته قرارداد حامد لاک هم رو به پایان بود که هفته گذشته به باشگاه بازگشت و برگه تمدید قراردادش مهر و امضا شد. رضا درویش امیدوار است به زودی در دو هفته آینده با 4 بازیکن دیگر به توافق نهایی برسد و در فروردین ماه با آنها تمدید کند. سید جلال هنوز تصمیمی برای خداحافظی یا ادامه فوتبال ندارد و تکلیف رضا اسدی و مهدیهانی نیز مشخص نیست. آنها به احتمال زیاد از جامعه سفید پوستان جدا می شوند.

سه بازیکن دیگر بدون چراغ سبز یا امتیاز امیدوارکننده برای تمدید قرارداد مانده اند. احسان پهلوان، مهدی ترابی و میلاد سرلک نه تنها تصمیم به تمدید قرارداد با باشگاه ندارند، بلکه پیام هایی از سوی مدیریت خود به مدیریت ارسال می کنند که بوی جدایی می دهد. یکی از بستگان این باشگاه در این رابطه ماجرای جالبی را برای ما تعریف کرد: «دو نفر از آنها از این قرارداد ناراضی هستند. می گویند زیر 8 یا 9 میلیارد تن نمی شود قرارداد بست. یک نفر مدام می گوید که او برنامه های جدیدی برای آینده خود دارد و می خواهد لژیونر شود.

به همین دلیل دراویش برای حفظ این سه باید با چالش جدی مواجه شوند. فصل گذشته چالشی در باشگاه وجود داشت، اما اکثر بازیکنان قرارداد امضا کردند. امید عالیشاه، کمال کامیابی نیا، مهدی شیری، وحید امیری و …. از جمله بازیکنانی بودند که در این تیم ماندند. محمدحسین کنعانی زادگان نیز طبق گفته خودش از این باشگاه جدا شد. سرنوشت احمد نوراللهی و شهریار مقانلو همچنان زیر سوال است چرا که هر دو نفر قول های جدی برای تمدید قرارداد به مدیران باشگاه دادند اما در نهایت مغلوب تیم های دیگر شدند. الان زمان و موقعیت مقابل مدیرعامل باشگاه پرسپولیس است و او باید خیلی خوش شانس باشد که قراردادش را با همه بازیکنان تمدید کند.

دیدگاهتان را بنویسید