عذرخواهی عجیب سرمربی پرسپولیس در روز جدید

عذرخواهی عجیب سرمربی پرسپولیس در روز جدید

با وجود اینکه انتظار می رفت یحیی گل محمدی در نشست خبری بازی سپاهان صحبت کند اما به دلیل ازدحام جمعیت در هتل پرسپولیس اعلام شد که وی در نشست خبری حاضر نمی شود. این در حالی است که خبرنگاران زیادی در نشست خبری حاضر شدند تا سوالات خود را با سرمربی پرسپولیس در میان بگذارند. موریس وقتی شور و شوق خبرنگاران را از مصاحبه یحیی گل محمدی دید، از طرف سرمربی پرسپولیس از خبرنگاران عذرخواهی کرد و گفت: از طرف سرمربی پرسپولیس از شما عذرخواهی می کنم. شاید دلیلی داشت که به جلسه نیامد.

این کار توسط ریکاردو ساپینتو انجام شد. سرمربی استقلال در سفر به کرمان برای بازی با نساجی برای سوپرجام در نشست خبری شرکت نکرد! پس از عدم حضور ریکاردو ساپینتو در نشست خبری، مدیر رسانه ای باشگاه استقلال اعلام کرد که به دلیل ازدحام جمعیت در هتل محل اقامت استقلال، ریکاردو ساپینتو نتوانست در نشست خبری حاضر شود.

نکته جالب اینکه علیرغم اجباری بودن حضور مربیان در نشست های خبری، سازمان لیگ برای مربیان غایب جریمه ای پیش بینی نکرده است. در ایران مربیان هر زمان که بخواهند در کنفرانس شرکت می کنند و هر زمان که بخواهند از حضور در کنفرانس خبری امتناع می ورزند یا دستیاران خود را به نوبت به کنفرانس مطبوعاتی می فرستند! در حالی که این رفتار برای مربیان در فوتبال حرفه ای غیرممکن است، زیرا انجمن تبهکاران آن را یک تخلف جدی برای مربیان غایب می داند.

دیدگاهتان را بنویسید