عروس شاد محمدرضا گلزار کیست + عکس

عروس شاد محمدرضا گلزار کیست + عکس
محمدرضا گلزار بازیگر سینما و نوازنده گیتار است. محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 است.محمدرضا گلزار در زمینه خوانندگی نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

چندی پیش پاریس هیلتون ثروتمندترین دختر جهان در مورد پست محمدرضا گلزار کامنت گذاشت و در مورد محمدرضا گلزار جنجال به پا کرد. خبر رابطه محمدرضا گلزار با این دختر پولدار در فضای مجازی دست به دست شد. پاریس هیلتون از محمدرضا گلزار به عنوان قدرت ایران یاد کرد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار:
محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران بازیگر، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. گلزار اولین بار در سال ۱۳۷۹ در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج گادری در سینما ظاهر شد. دوست صمیمی گلزار امین حیایی است و بیشتر از علی دایی با ورزشکاران صمیمی است.

خانواده محمدرضا گلزار:
پدر محمد رضا گلزار تبریزی مهندس و مادرش اهل تهران و خانه دار است. او دو برادر به نام های علیرضا مهندس عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر به نام آتوس مترجم آلمانی که فرزند سوم خانواده است دارد.

فعالیت موسیقایی محمدرضا گلزار:
او فعالیت موسیقی خود را در سال 1997 به عنوان نوازنده گیتار با گروه آریان آغاز کرد. متخصص در گیتار، ارگ و سازهای کوبه ای. او همچنین قصد داشت با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی قبل از شروع به پایان رسید.

محمدرضا گلزار می خواند:
موسیقی همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی پرتنش محمدرضا گلزار بوده است. پس از چندین سال جدایی از سازواز، در سال 1392 این هنر را دوباره به عنوان خواننده و تهیه کننده از سر گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید