عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

قهرمان اسپانیا و اروپا از هشتم شدن وینیسیوس جونیور و نهم بودن لوکا مودریچ علیرغم یک فصل بسیار موفق و منطق این رتبه بندی ها کاملا متعجب است.حتی موقعیت عجیب رئال مادرید به عنوان سومین تیم برتر فصل باعث هدایت تونی کروس شده است. می خواند و باورش نمی شد رئال مادرید، تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا، سومین باشگاه برتر دنیا بعد از منچسترسیتی و لیورپول باشد! هافبک آلمانی در توییتی نوشت: رئال مادرید سومین تیم برتر فصل 2021/22 شد – خوشحالی؟

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

با این حال کریم بنزما مهاجم آنها در مراسم پر زرق و برق دوشنبه شب در پاریس به انتظار طولانی خود برای دریافت توپ طلا پایان داد. او سادیو مانه از بایرن مونیخ که تا تابستان برای لیورپول بازی می کرد و کوین دی بروین از من سیتی را در رای گیری برای دریافت این جایزه معتبر شکست داد.
روزنامه اسپانیایی AS در گزارشی نوشت باشگاه رئال مادرید از صفوف وینیسیوس، مودریچ و کورتوا عصبانی است. مانه، دی بروین، روبرت لواندوفسکی، محمد صلاح و کیلیان امباپه این سه نفر بودند.کورتوا پس از پایان مراسم درنگ نکرد و به رسانه های اسپانیایی گفت: برای کریم بنزما بسیار خوشحالم. من نمی گویم باید توپ طلا را می بردم، اما حتی به عنوان دروازه بانی که لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را برد، جزو پنج تیم برتر هم نبودم! “به نظر می رسد به ثمر رساندن گل بهتر از مهار کردن است. با دیدن منطق و دانستن اینکه چگونه رای گیری انجام می شود، می دانستم که شانسی برای بردن توپ طلا نخواهم داشت.”

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

ایکر کاسیاس دروازه بان سابق رئال از کورتوا حمایت کرد و در توییتر نوشت: «خیلی خوشحالم برای تیبو کورتوا! با اختلاف بهترین دروازه بان دنیا. چیزی که من از آن خوشحال نیستم این است که او در بین سه تیم برتر توپ طلا قرار نگرفت. من هنوز نمی دانم افرادی که این جایزه را انتخاب می کنند به چه چیزی رای می دهند.

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

کارلو آنچلوتی در نشست خبری پیش از بازی خود مقابل الچه به سوالاتی درباره این مراسم پاسخ داد، سرمربی ایتالیایی گفت: به منچسترسیتی بابت عنوان قهرمانی تبریک می گویم، آنها فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشتند. مشکلی نیست که وینی در جایگاه هشتم قرار دارد. انگیزه او برای فصل آینده افزایش می یابد تا جایگاهش را بهبود بخشد. در مورد کورتوا، من از کسب مقام هفتمی دروازه بانم شگفت زده نشدم. دروازه بان ها عموما در رتبه های پایین تر از مهاجمان قرار دارند. من فقط زمانی شگفت زده شدم که کروس، میلیتائو، والورده و آلابا در لیست نهایی نبودند!

عصبانیت رئال مادرید از فرانس فوتبال!

دیدگاهتان را بنویسید