عصبانیت مداوم و عجیب یحیی گل محمدی

عصبانیت مداوم و عجیب یحیی گل محمدی

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراضات به اشتباهات داوری گفت: واقعا همه تیم ها مشکلات زیادی داشتند. البته به جز یک تیم! آخر هفته ها هفته های تاثیرگذاری هستند که بر سرنوشت تیم ها تاثیر می گذارند. امیدوارم با انتخاب بهترین داوران بتوانند این شش هفته را بدون مشکل سوت بزنند. ما امیدواریم.

گل محمدی درباره رد اعتراض پرسپولیس به قضاوت سیدعلی در دربی گفت: من می روم. آنها این کار را نکردند. من را نیز به دلیل جدی ترین جرایم جریمه کردند. از این طرف هم آقای سیدعلی تبرئه شد.

وی در واکنش به اینکه از کدام صحنه ها در دربی انتقاد کرده است، گفت: صحنه های زیادی وجود دارد. من می خواهم یک مثال بزنم. او چندین مزیت نداد. توپ به حریف رسید و ما توپ را از فشار بیرون آوردیم و تیم دو نیم شد و توپ وقتی به داور رسید برای بازیکن ما سوت زد. یا صحنه ای که نعمتی در ابتدای بازی اشتباه کرد. تیم ما فشار آورد و در اخراج اشتباه کرد تا حریف را از زیر فشار خارج کند. سیلوا باید اخراج می شد اما کارت نگرفت. سیلوا دو بازیکن ما را شکست داد و کارتی دریافت نکرد. مشکلات زیاد بود و یکی دوتا نبود. باید بنشینیم و صحنه ها را تماشا کنیم. موارد زیادی بوده است. آنهایی که فوتبالیست هستند می دانند من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. داوران هم می دانند. برخی از مردم عادی ممکن است متوجه نشوند. کسی که یک سال در فوتبال بوده می‌فهمد داوری چطور بود.

دیدگاهتان را بنویسید