عصبانیت یکی از اعضای کمیسیون فنی پس از بازداشت اسکوچیچ در تیم ملی

اردوی تیم های ملی امروز محل برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تصمیم گیری برای آزادی یا ادامه حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بود و از حوالی ساعت 11 اعضای این تیم. هیئت مدیره و تعدادی از اعضای کمیته فنی برای شرکت در این جلسه سرنوشت ساز در محل حاضر شدند.

این در حالی است که خبرنگاران مورد پذیرش قرار نگرفتند و طبیعتا اعضای هیات مدیره جلسه را پشت درهای بسته برگزار کردند، اما اقدامات حاضران در جلسه باعث نگرانی جدی خبرنگاران شد.

دقایقی قبل از پایان جلسه و اعلام خبر بازداشت اسکوچیچ توسط احسان اوصولی، سخنگوی فدراسیون در مقابل میکروفن های متعدد رسانه ها، پرویز مظلومی از اعضای کمیته فنی با چهره ای قرمز و غمگین از ساختمان خارج شد. صورتش

در این لحظه برخی از اعضای هیات مدیره برای آرام کردن مظلومی و بازگرداندن او به جلسه به سراغ او رفتند و پس از دقایقی مذاکره، این پیشکسوت فوتبال ایران به همراه آنها وارد سالن شد.

به نظر می رسد عصبانیت و ناراحتی مظلومی پرده پایانی در این جلسه جنجالی باشد که سخنگوی فدراسیون تایید کرد که بحث های زیادی در این خصوص صورت گرفته است. حال باید منتظر اخبار مربوط به اتفاقات این جلسه در ساعات و روزهای آینده باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید