عظمت «ایران عفیف» در میدان امام اصفهان به تصویر کشیده شد


ساعت: 22:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882717

امروز میدان امام نسف جهان جایی است که پرچم عفیف اصفهان به سمت اهتازار می آید. اصفهانی که زمانی از شهدای او صحبت می شد. امروز «حجاب» و «عفاف» با تصویری زنده و با تصاویری بلندتر از فریاد پیام خود را در دل این شهر ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ «حجاب» و «عفاف» دو مقوله ای هستند که بی شک یکی از پارامترهای پیشرفت، پویایی و رشد کشور ما هستند. پارامترهایی که امروز نقش آنها برای دشمن مشخص شده است و با تمام وجود سعی در تأثیرگذاری بر این دو دارد. بنابراین، برنامه ها و اقدامات دشمن متعدد و دارای طبقه بندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت است. اقداماتی که مبتنی بر تهاجم فرهنگی و با تمام قوا است.

علاوه بر این تهاجم، دست دشمن نیز برای ما کاملاً روشن است، اگرچه در برخی مواقع متولیان امر منفعلانه عمل می کردند و اقدامات آنها تهاجمی نبود، اما عقل سلیم مردم سپر حفاظتی در برابر این تهاجم فرهنگی بود و به طرق مختلف خود را نشان داد. افعالى كه از بصيرت سرچشمه مى گيرد و به صورت هاى گوناگون تجلى مى كند; در یکی از این اقدامات و برنامه ها، امروز میدان امام نفس جهان، محل ورود اهتذر به اصفهان عفیف است. اصفهانی که زمانی از کمیت و کیفیت شهدای او صحبت می شد. امروز «حجاب» و «عفاف» با تصویری زنده و با تصاویری بلندتر از فریاد پیام خود را در دل این شهر ارائه کردند.

ساعت 18:00 است، اما گرمای تابستان هنوز قطع نمی شود، 21 جولای است. گرمایی که به سختی کسی را مجبور به ترک خانه می کند. در این ایام است که هوای خنک و سرد مطبوع و خوشایند است که مردم به تدریج در میدان امام ناف جهان جمع می شوند تا در جشن بزرگ خانوادگی حجاب شرکت کنند. گرما و غروب یک روز نیمه هفته مانع از حضور مردم اصفهانی در این برنامه نشد. گويي اهل زمين در نيمه راه براي كار انقلاب و دين و نگهداري آنها زمان و گرما و سرما نمي شناسند. دشمن هر جا حرکت کند، می داند که چگونه در وسط مقابله کند.


38c57259 6bb9 4e6e 9b1b da312faeb006 خبر خاکستری

در میان جمعیت حاضر در میدان امام؛ مردم از سنین و نسل‌های مختلف بودند، اما یک موضوع را یکپارچه به تصویر می‌کشیدند. حجاب یک زینت است.


مهربانی و لبخند در اوج بصیرت

در میان جمعیت مادری را می بینی که برای فرزندش آب در دست گرفته است. کمی دورتر خانمی نشسته است که از کیفش آب سرد برمی دارد و با چند لیوان در دست به اطرافیانش آب سرد می دهد. از سوی دیگر کلمن شربت چند مادر اصفهانی را دور خود جمع کرده است. دختر جوانی در میان جمعیت شکلات پخش می کند و با رویی باز درخواست کودکی را که شکلات می خواهد می پذیرد. در این هیاهوی ادب بانویی است که لبخند می زند تا چند نوجوان زیر سایه او باشند. همه خوبی ها در قلب این تعطیلات هستند که زاییده بصیرت هستند.


49a9a287 8c9a 4a69 83a7 2f2e6e347dfe خبر خاکستری

در حاشیه جشن بزرگ حجاب خانوادگی، کودکان در غرفه های کودک نقاشی کرده و با آموزه های دینی همراه با بازی و سرگرمی آشنا شدند. این مکان ها با استقبال خوب بچه های میدان امام مواجه شد.


a09b377a 1ce4 49dd 8bf4 74227f7203e3 خبر خاکستری

این مراسم با اجرای عاطفه علینژاد، شعر خوانی صابر خراسانی و آواز حامد محرنیا و با حضور پرشور خانواده های اصفهانی برگزار شد.

در حالی که کشور ما در حال جنگ فرهنگی همه جانبه با حجاب و عفاف است، امروز مردم نیمی از جهان نشان داده اند که دشمن در رسیدن به خواسته ها و اهداف خود ناکام مانده است، البته نیاز به کار فرهنگی بیشتر و عمیق تر است. در این زمینه.چون دشمن از قبل با تمام توان در این زمینه فعالیت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید