علاقه بیهوده این پرسپولیس به استقلالی شدن

علاقه بیهوده این پرسپولیس به استقلالی شدن

ماجرای محمد نادری بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال روز به روز پیچیده تر می شود تا این که او به یکی از اهداف فراموش شده مدیریت و کادر فنی این باشگاه تبدیل شده است. نادری چند سال پیش از تیم فوتبال پرسپولیس به استقلال تهران رفت و عملکرد درخشانی در آن تیم داشت.

او حالا در مسابقات قهرمانی ترکیه بازی می کند و منتظر پیشنهاد رسمی از سوی آبی پوشان پایتخت است. طی یک ماه گذشته، نادری بارها به طور مستقیم و غیرمستقیم از تمایل خود برای بازگشت به باشگاه صحبت کرده است، اما با وجود انگیزه های مثبت نادری برای مذاکره با باشگاه، تاکنون هیچ مذاکره رسمی بین طرفین صورت نگرفته است.

یکی از دلایل احتمالی تاخیر در مذاکرات، نادر بودن لیست ورود و خروج ریکاردو ساپینتو است. این مربی هنوز بازیکنان مورد نظر را به طور کامل انتخاب نکرده و برخی معتقدند پس از اردوی ترکیه لیست نهایی خود را به مصطفی آجورلو اعلام خواهد کرد. تیم فوتبال استقلال روز یکشنبه برای برگزاری اردوی 10 روزه راهی ترکیه می شود.

به نظر می رسد مسئولان نقل و انتقالات باشگاه استقلال می خواهند قرارداد چند بازیکن کلیدی خود را به روزهای پایانی موکول کنند. کاوه رضایی و محمد محبی نیز شرایط نادر مشابهی دارند اما باشگاه اعلام کرده در آستانه توافق با این دو ستاره فوتبال ایران است اما پیش شرط هایی را برای این جذب قرار داده است.

مسئولان استقلال برای حضور رضایی برای انجام تست پزشکی شرط گذاشته اند که در دنیای فوتبال امری عادی است اما شرایط محیبی بسیار عجیب است. استقلالی شرط خدمت محمد محبی را واریز پول انتقال امیرحسین حسین زاده اعلام کرد.

از قهرمان لیگ بیست و یکم، محمد دانشگر به سپاهان اصفهان پیوست و رودی استد در حالی به همکاری خود با استقلال پایان داد که تکلیف تمدید قرارداد عارف غلامی همچنان مشخص نیست و وریا غفوری نیز از تیم سین پوشان جدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید