علت تصادف مرگبار 3 دستگاه خودرو در نجف آباد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان تشریح کرد:

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان علت تصادف 3 دستگاه خودروی سواری پژو، پیکان و پراید با یکدیگر در نزدیکی میدان شهدای شهر نجف آباد که منجر به جان باختن 3 نفر شد را تشریح کرد.


به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ اصغر زارع بیان داشت: ساعت 17 و 40 دقیقه عصر روز گذشته ماموران پلیس راهور شهرستان نجف آباد از وقوع تصادف بین 3 دستگاه خودروی سواری پژو، پیکان و پراید با یکدیگر در جاده جوزدان نزدیکی میدان شهدای شهر نجف آباد مطلع و بلافاصله همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حضور یافتند.

وی افزود: در این حادثه راننده خودروی سواری پژو براثر شدت جراحات وارده در دم جان باخته و 2 سرنشین دیگر این خودرو و یکی از سرنشینان خودروی سواری پراید که مصدوم شده بودند به بیمارستان شهر نجف آباد منتقل شدند اما باخبر شدیم که 2 سرنشین خودروی پژو هم در بیمارستان فوت کردند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان در تشریح علت وقوع این حادثه اظهار داشت: پس از بررسی دقیق صحنه تصادف توسط کارشناسان این پلیس در نهایت راننده خودروی سواری پژو به علت تغییر مسیر ناگهانی ( نقض ماده 119 آیین نامه راهنمایی و رانندگی) مقصر تشخیص داده شد.

سرهنگ زارع در خاتمه تغییر مسیر ناگهانی در راه های شهری و برون شهری به ویژه در بزرگراه ها و آزادراه ها را یکی از تخلفات حادثه ساز عنوان کرد و گفت: به رانندگان توصیه می کنیم از قبل مسیر خود را مشخص کنند تا در بین راه مجبور به تغییر مسیر ناگهانی خود نشوند و در صورت ضرورت هم باید با روشن کردن چراغ راهنما خودروهای دیگر را از تغییر مسیر خود آگاه کنند.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید