علت مرگ بازیگر سریال «فرندز» اثرات حاد کتامین بود

یک ماه و نیم پس از مرگ متیو پری، علت مرگ او اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری موج


به گزارش ورایتی، با انتشار گزارش سم شناسی پزشکی لس آنجلس، مشخص شد که متیو پری بازیگر سریال «دوستان» به دلیل اثرات حاد کتامین درگذشت. روش دقیق تجویز ناشناخته است. عوامل موثر در مرگ این بازیگر غرق شدن، بیماری عروق کرونر و اثرات بوپرنورفین (که برای درمان اختلالات سوء مصرف مواد استفاده می شود) بود. نحوه مرگ تصادفی اعلام شد.

پری قبل از مرگش کتامین تزریقی برای افسردگی و اضطراب دریافت می کرد. بر اساس گزارش سم شناسی، مقادیر بالای کتامین پس از مرگ در نمونه های خون وی مشاهده شد که عمده ترین اثرات کشنده آن تحریک بیش از حد قلبی عروقی و افسردگی تنفسی بود.

او در 28 اکتبر 2023 درگذشت و جسد بی جانش ساعت 4 بعد از ظهر در خانه اش پیدا شد. به گزارش لس آنجلس تایمز، او در یک جکوزی پیدا شد و هیچ نشانه ای از بازی ناپسند یا مواد مخدر در صحنه وجود نداشت.

پری، بازیگر نقش چندلر بینگ، شخصیت بامزه و طعنه آمیز سریال دوستان در دهه 1990 و اوایل دهه 2000 بود و در بیش از 200 قسمت از این کمدی در 10 فصل حضور داشت.

همبازی های Perry's Friends به طور جداگانه به او ادای احترام کرده اند و جنیفر آنیستون اخیراً گفته است که روز مرگ پری به او پیامک ارسال کرده است. گفت: خوشحال شد. سالم بود سیگار را ترک کرده بود. او داشت به فرم باز می گشت. و دردی نداشت

پری در مورد مبارزه خود با اعتیاد به الکل و مواد مخدر صحبت کرده است و در خاطرات خود که سال گذشته منتشر کرد در مورد آن نوشت.



آیا این خبر مفید بود؟