افزایش ۱۴ برابری مرگ و میر ناشی از کرونا در خراسان جنوبی/ بستری شدن ۱۸۵ بیمار با علائم حاد تنفسی


ساعت: 17:33
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809968

دبیر ستاد دانشگاه کرونا در خراسان جنوبی اعلام کرد؛

شریف زاده از افزایش ۱۴ برابری مرگ و میر ناشی از کرونا در هفته پایانی بهمن ماه نسبت به هفته پایانی دی ماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گلمرضا شریف زاده دبیر ستاد دانشگاه کنترل تاج خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار कاورستان وی در بیرجند گفت: شب گذشته 219 آزمایش تشخیص مولکولی و سریع تاج در استان انجام شد و در مجموع 130 بیمار تاج جدید شناسایی شدند.

وی افزود: در حال حاضر 185 بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان های خراسان جنوبی بستری هستند که از این تعداد 143 بیمار کرونر مثبت هستند.

شریف زاده با بیان اینکه 22 نفر از این افراد در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی سه بیمار وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد پیشگیری و کنترل دانشگاه خراسان جنوبی گفت: شب گذشته با ثبت 5 مورد فوتی جدید، تعداد فوتی های ناشی از این بیماری به 1337 نفر رسید.

شریف زاده با بیان اینکه در هفته پایانی بهمن ماه نسبت به هفته پایانی دی ماه، تعداد جان باختگان کرونا در خراسان جنوبی حدود 14 برابر شده است، افزود: همچنین تعداد بیماران بدحال در این مدت چهار برابر شده است. “

به گفته وی، تعداد بیماران عروق کرونر بستری در بیمارستان های استان در هفته پایانی بهمن ماه نسبت به هفته پایانی دی ماه 7 برابر شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید