علیرضا بیراوند هم برای ساپینتو خواند

علیرضا بیراوند هم برای ساپینتو خواند

علیرضا بیراوند پس از پیروزی پرسپولیس در دربی 100 گفت: با تشکر از هواداران دو تیم که سنگ تمام گذاشتند. به هوادارانمان تبریک می گویم. پیروزی بسیار ویژه ای داشتیم. ما در مسیر قهرمانی ماندیم و تشویق هواداران تا چند هفته ادامه خواهد داشت. به بازیکنان ما تبریک می گویم که نشان دادند چقدر سخت می جنگند و برای قهرمانی تلاش می کنند. به گل محمدی تبریک می گویم که امروز یک ترکیب هجومی جمع کرد چون به برد نیاز داشتیم.

وی ادامه داد: بعد از باخت به سپاهان به خود قول دادیم که 7 بازی باقی مانده را ببریم. ما تاکنون 4 بازی را برده ایم و به بهترین شکل ممکن ادامه خواهیم داد. ما باید 7 بازی را ببریم و هر تیمی که قهرمان شود، نوش جان خواهد کرد. 8 امتیاز جلو بودیم و اشتباه کردیم و عقب افتادیم و حالا باید برگردیم.

دروازه بان پرسپولیس درباره حضور هواداران گفت: سوال خیلی خوبی پرسیدی. حال می خواهیم ببینیم آیا بهانه ای برای کمبود بیننده در هفته های آینده وجود دارد؟ هفته آینده در جام حذفی با گل گهر بازی داریم و امیدوارم نگویند سکوها خراب است.

بیرانوند درباره اینکه برخی از سکوها در بازی امروز سقوط کردند، گفت: همان قسمتی را که امروز نشستند به ما بدهند. بگذارید مردم بیایند و لذت ببرند.

وی درباره خوشحالی در پایان بازی گفت: این حق من بود که خوشحال باشم و آن را به هواداران می دهم. به تیم خوب استقلال هم تبریک می گویم، آنها قبل از این بازی مدعی بودند و خوب کار می کردند. به ساپینتو تبریک می گویم. او قبل از بازی گفت که آماده شکست رئال مادرید هستیم. نامه کوچکی هم به سرمربی استقلال خواندم که باید رئال را دعوت کنند و ببرند.

دروازه بان پرسپولیس درباره تاخیر در پایان بازی گفت: اصلا اینطور نبود و شخصیت من این اجازه را نمی دهد. در نیمه اول با پیمان بابایی برخورد کردم و او به پایم برخورد کرد، احساس درد کردم و نیاز به اسپری داشتم.

بیرانوند در پایان گفت: از این برد بسیار خوشحالم و امیدوارم همین هوادارانی که امروز آمدند هر دو طبقه برای پرسپولیسی ها باشد و مثل دربی پر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید