علینژاد و سلیمان زاده با جذب 3 بازیکن و 5 بازیکن داخلی ماندگار شدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آلومینیوم اراک از اوایل تیرماه پس از تصمیم به ادامه همکاری با سید مهدی رحمتی و تمدید قرارداد این مربی برای هدایت اراک در فصل جدید لیگ برتر و همچنین تمدید قرارداد تعدادی از بازیکنان، چند بازیکن جدید را به خدمت گرفتند. .

این در حالی است که محمد رجاییان که اخیرا به عنوان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک انتخاب شده است، در مصاحبه هایی تاکید کرد که این باشگاه نسبت به گذشته رویکرد متفاوتی به بازار نقل و انتقالات دارد و قصد دارد تیمی جوان تر از فصل گذشته داشته باشد.

آلومینیوم اراک نیز در شرایطی از نقل و انتقالات پیش فصل استقبال می کند که این باشگاه اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی را نخواهد داشت و به گفته مدیرعامل، هیئت آلومینیوم اتباع خارجی را از حضور در این تیم منع کرده است.

اما وحید محمدزاده اولین دنباله تیم اراک بود. این مدافع که فصل گذشته پس از 5 فصل حضور در ذوب آهن و پایان قراردادش با این تیم به آلومینیوم اراک پیوست، شایعاتی مبنی بر جدایی اش شنیده می شود. بالاخره تصمیم گرفت با باشگاه قرارداد ببندد و تمدید کند.

محمود قائدرحمتی دیگر بازیکنی بود که قرارداد خود را با آلومینیوم سازان تمدید کرد. بمان و یک فصل دیگر قراردادت را با آلومینیوم تمدید کن.

اما اولین خرید جدید آلومینیوم امین جهان کهن، بازیکن فصل گذشته مس کرمان بود که توانست با این تیم به لیگ برتر صعود کند. برای دو فصل به چرم آلومینیوم اراک.


44c15e3a 48c0 454d bac2 1ef07b865b3f خبر خاکستری

احمدرضا جلالی، مدافع چپ جوان فصل گذشته فولاد خوزستان، دیگر خرید جدید اراکیس بود که با عقد قراردادی سه فصل رسما به عضویت آلومینیوم اراک درآمد و شاگرد سید مهدی رحمتی شد.

این مدافع چپ 20 ساله که کاپیتان تیم ملی جوانان ایران و عضویت در تیم امید ایران نیز هست، فصل گذشته با فولاد خوزستان تجربه حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

البته پیوستن جلالی به آلومینیوم خالی از لطف نبود و باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد از این بازیکن به دلیل فسخ یک طرفه قرارداد به کمیسیون وضعیت بازیکن شکایت خواهد کرد.

محمدجواد کیا دروازه بان فصل گذشته شهر خودرو مشهد نیز دیگر بازیکنی بود که پس از توافق با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم رسما به این تیم پیوست. این تیم به میدان آمد که حالا با قراردادی سه فصلی به عضویت آلومینیوم اراک درآمد.

اما در این بین امیرحسین کریمی با حضور مهدی رحمتی در آلومینیوم به عنوان اولین تولیدکننده آلومینیوم به تیم اراک اضافه شد که حالا پس از مدت کوتاهی در آلومینیوم با توافق با این باشگاه از این تیم جدا شده است.

میثم مجیدی کاپیتان اراک، اسماعیل شریفات و عباس یحیی بیگی دیگر بازیکنان تاثیرگذار آلومینیوم فصل گذشته هستند که روز گذشته با این باشگاه به توافق رسیدند و در نهایت قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

در عین حال برخی از بازیکنان تاثیرگذار آلومینیوم مانند محمدعلی نژاد، رامتین سلیمان زاده و پوریا آریا کیا نیز علیرغم درخواست رسمی باشگاه مس، به دلیل عملکرد درخشان در فصل گذشته در تیم آلومینیوم مورد توجه تعدادی از باشگاه ها قرار گرفته اند. باشگاه. رفسنجان برای به خدمت گرفتن رامتین سلیمان زاده و درخواست سپاهان برای به خدمت گرفتن محمدعلی نژاد اما در نهایت با مخالفت جدی سید مهدی رحمتی و با توجه به قرارداد یک ساله این دو بازیکن با آلومینیوم، بحث جدایی سلبمان زاده و علی مطرح خواهد شد. .

از سوی دیگر حسین پورحمیدی دروازه بان موفق تیم آلومینیوم اراک نیز بازیکن دیگری است. اراکی در تلاش است تا او را در تیم نگه دارد. آنها در تلاش هستند تا باشگاه تراکتورسازی را به همکاری با این مدافع جوان ترغیب کنند.

گفته می شود اگر باشگاه تراکتورسازی از ادامه فعالیت پورحمیدی در اراک راضی باشد، جدایی پوریا آریاکیا را تضمین کند و این توافق با معاوضه انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید