علیپور امید پرسپولیسی ها را از بین برد

باشگاه پرسپولیس رسما با باشگاه شما در پرتغال نامه نوشت تا به پرسپولیس بیایید.

من در این مورد با باشگاه صحبت کردم. در ضمن نظر باشگاه این بود که چون تقریبا نیم فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم باید دو فصل دیگر با این تیم تمدید کنم اما چون اصلا به نفعم نیست این پیشنهاد را نپذیرفتم. ، چون قراردادی که چند ماه دیگر دارم تمام می شود و بازیکن آزاد می شوم بنابراین اصلاً درخواست باشگاه را به نفع خود ندیدم.

با این حساب حضورت در پرسپولیس لغو می شود؟

بله، متأسفانه فعلاً نمی توانم به پرسپولیس بیایم زیرا با باشگاه برای جدایی و گرفتن رضایت نامه به توافق نرسیده ام و فعلاً در باشگاه می مانم تا ببینم در آینده چه می شود.

اما همین چند استوری که گذاشتی و ابراز تمایل به پرسپولیس کردی خیلی از پرسپولیسی ها رو به حضورت امیدوار کرد!

همه می‌دانند که من عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم و این داستان‌ها را با قلبم نوشتم، اما به هر حال تعهد کاری من به حدی است که باید به باشگاهی که با آن قرارداد دارم پایبند باشم و شرط حضور در تیم پرسپولیس را انجام دهم. .

آیا حضور شما می تواند خط حمله پرسپولیس را به قدرت کامل برساند؟

به هر حال من هم دوست داشتم به پرسپولیس برگردم و در خط حمله این تیم بازی کنم و در نقشم در این تیم تاثیرگذار باشم اما نشد. من از این موضوع استقبال می کنم.

اما شاید باشگاه پرسپولیس حاضر شود بابت رضایت نامه شما به باشگاه ژیل ویسنته پول بدهد و رضایت نامه شما را بگیرد؟

واقعاً نمی‌دانم در این زمینه چه بگویم، اما من شخصاً با باشگاه صحبت کردم و نظر آن‌ها فقط همان چیزی بود که به من اعلام کردند و پیشنهاد دیگری درباره جدایی من ندادند.

یحیی رفت و برانکو نیامد، نظرت در این مورد چیست؟

هر دو مربی جزو بهترین ها بودند و من با مربیان خوب و بزرگ کار کرده ام اما به هر حال رفتن و عدم حضور مربی یک تصمیم شخصی است و تصمیم خودشان است که حضور نداشته باشند و به عنوان یک مربی و یک شاگرد می خواهم از هر دوی آنها تشکر می کنم من به این مربیان احترام می گذارم و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی در زندگی هر کجا که هستند دارم.

با توجه به اتفاقاتی که برای پرسپولیس افتاد، چند شانس برای قهرمانی و تکرار این اتفاق مهم دارید؟

پرسپولیس تیمی است که با قهرمانی وجودش عجیب شد. نمونه بارز آن 6 بار قهرمانی در 7 سال گذشته بود به همین دلیل من به قهرمانی و موفقیت پرسپولیس خوشبین هستم و معتقدم با پتانسیل و شخصیت قهرمانی و هوادارانی که این تیم دارد. می تواند به موفقیت هایی دست یابد و دوباره بهترین باشد.

تیم ملی و دیدارش با سوریه چطور؟

ایران مطمئنا از سد سوریه می گذرد و به عنوان یک ایرانی مانند همه هموطنانم دوست دارم تیم ملی کشورم به بهترین رنکینگ ممکن دست یابد.