عکسی از دوست دختر جوان علی دایی لو رفته است

عکسی از دوست دختر جوان علی دایی لو رفته است

دنیز، دختر علی دایی با انتشار عکس زیر نوشت: «امروز فکر کردم چیزی برای سلامتی نمانده و نشستم. روز 5 شهریور میخواستم با این عکس ازت تشکر کنم که همیشه دوست من هستی و مامانم مهسا مادر عزیزم ممنونم بابت همه سختی ها و فداکاری هایی که برای من کردی.

دختر علی دایی کیست؟
دنیز دختر علی دایی متولد دهه 1980 است و در ایران زندگی نمی کند. همسر اول علی دی پس از جدایی از این اسطوره راهی لندن شد و دنیز را با خود برد. دختر بزرگ علی دی در لندن بزرگ شد و با فرهنگ آن کشور بزرگ شد. او به طور جدی درگیر یک حرفه رقص است.

دختر علی دایی در اینستاگرام بسیار فعال است; بنابراین به دلیل فرهنگ و نوع پوششی که دارد، هر از چند گاهی حاشیه هایی در رسانه ها ایجاد می شود.

علی دایی چند شغل دارد؟
دایی من متاهل است و دو دختر به نام های نورا و دنیز دارد. او اکنون در منطقه نیاوران تهران زندگی می کند و چندین شرکت بزرگ، چندین مغازه، یک کارخانه تولید پوشاک ورزشی را اداره می کند و عضو اتاق بازرگانی تهران است.

دایی علاوه بر لباس ورزشی به ساخت و ساز نیز می پردازد و در شمال تهران برج هایی ساخته است. علی دایی در زادگاهش گلستان، زادگاهش (اردبیل) دبیرستانی به نام ابوالفضل دایی (پدرش) و چند مدرسه دیگر ساخت و از خیرین مدرسه ساز در اردبیل است.

دیدگاهتان را بنویسید