عکس دلخراش حادثه با پسر شوماخر

عکس دلخراش حادثه با پسر شوماخر

میک شوماخر، راننده آلمانی تیم فرمول یک در حین تمرین قبل از مسابقه اصلی گرندپری عربستان در جده با سرعت زیاد به دیواره پیست برخورد کرد و به دلیل جراحات وارده با هلیکوپتر به بیمارستان منتقل شد.

پسر ارشد اسطوره فرمول 1، مایکل شوماخر، کنترل ماشین خود را در دوازده پیچ با سرعت 273 کیلومتر در ساعت از دست داد و به دیوار کنار پیست برخورد کرد.

شدت این برخورد به حدی بود که خودروی شوماخر به چند تکه تقسیم شد و او نتوانست از آن خارج شود. البته خوشبختانه زمانی که تیم پزشکان بالای سر ایشان حضور داشتند و موفق شدند با پزشکان صحبت کنند. اما با آمبولانس هوایی برای معاینه به بیمارستان منتقل شد.

عکس | تصادف وحشتناک پسر شوماخر در عربستان با سرعت 273 کیلومتر بر ساعت!

گونتر اشتاینر، رهبر تیم هاس به اسکای اسپورت گفت: “من هنوز شخصا با میک صحبت نکرده ام، اما از طریق مادرش در مورد وضعیت او پرسیدم و همیشه از آخرین وضعیت او مطلع خواهم شد.” ظاهراً خروج از پیاده رو باعث شد او کنترل ماشینش را از دست بدهد. بلافاصله پس از برخورد، ارتباط ما با خودروی وی قطع شد.

این بیست و چهارمین گرندپری است که میک شوماخر در آن شرکت می کند و به نظر می رسد برای اولین بار تلاش می کند در بین 10 راننده برتر قرار بگیرد.

حادثه هولناک راننده تیم هاس جلسه دوم آموزش راننده را یک ساعت به تعویق انداخت تا مسیر پاکسازی شود و وسایل نقلیه تغییر مسیر دهند.

دیدگاهتان را بنویسید