عکس منقضی شده 2 قندی مامی تتلو

عکس منقضی شده 2 قندی مامی تتلو

فریده واسه مادر امیر تتلو است که علاوه بر امیر تتلو دو دختر به نام‌های نسیم و نگمه دارد. فریده وسه سال ها پیش همسرش را از دست داد و نقش پدر و مادر فرزندانش را بازی می کند. در حال حاضر یکی از دختران او به نام نسیم در رشته بدنسازی و خوانندگی و دختر دیگرش نگمه عکاس و هنرمند تجسمی حرفه ای است.

رمزگشایی خالکوبی های امیر تاتالو
امیر تاتو خالکوبی های جنجالی داشت که خیلی ها به دنبال راز این خالکوبی ها بودند. خالکوبی اخیراً تمام صورت و حتی بینی و لب هایش را خالکوبی کرده و سپس به سمت گوش او رفته است.

خالکوبی روی گوش او یک ویژگی جالب داشت. خالکوبی تمام نسبت های فیبوناچی را در خالکوبی روی گوشش داشت.

لاک ناخن؛ مد جدید امیر تتلو
امیر تتلو که با خالکوبی های متعدد و عجیبش به شهرت رسید، مد جدیدی هم دارد که همان «لاک زدن» است. امیر تتلو انواع لاک ها را روی ناخن هایش می زند و از آنها عکس و تصویر می گیرد. جالب اینجاست که تتلو حتی فلسفه لاک زدن را نیز مانند دیگر آثارش ارائه می دهد که در این گزارش به آن می پردازیم.

دلیل لاک زدن امیر تتلو

تتلو لاک ناخن را وسیله ای برای خالکوبی می داند که ارزش رنگ بدن را افزایش می دهد و این موضوع برای تتلو مهم است. تتلو می گوید: “لاک ناخن، مانند هر چیز دیگری در طبیعت، می تواند هم خوب باشد و هم بد! لاک ناخن، اما سریع آن را تمیز کنید و بگذارید زمان به ناخن های شما برسد.”

او همچنین می خواهد آن را بیشتر جلا دهد. “من فقط می خواهم خالکوبی های روی دستانم را درست کنم و رنگ پرچم را روی هر انگشتم بگذارم. پس زمینه و لاک ناخن روی هر انگشت.”

مراسم اهدای لاک تتلو چیست؟

تتلو لاک هایش را خیلی دوست دارد اما هرکس نیوفیس برایش بیاورد لاک می دهد. جالب اینجاست که او حتی نمی‌خواهد لاک‌های مورد علاقه‌اش را تقدیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید