عکس های جدید هدیه تهرانی به بهانه اکران فیلم

عکس های جدید هدیه تهرانی به بهانه اکران فیلم

به نقل از پارسینما; بی شک هدیه تهرانی که یکی از تاثیرگذارترین بازیگران سینمای ایران به حساب می آید، یکی از افرادی است که نامش در فهرست بازیگران هر فیلم می تواند نظر مخاطب را به خود جلب کند.

هدیه تهرانی در 25 سال حضورش در سینما، چه در دهه 70 و 80 که مشغله زیادی داشت و چه در سال های اخیر که بیشتر وقت خود را در امور خیریه و حفاظت از محیط زیست سپری می کرد، همیشه محبوب بوده و دور از ذهن به فعالیت خود ادامه داده است. حاشیه ها دادن.

تهرانی که در بیشتر فیلم ها او را با چهره ای مدرن و زنی قدرتمند به یاد می آوریم (فراموش نکنیم که هدیه تهرانی از اولین بازیگرانی بود که با ژاکت (پیراهن) و شلوار جلوی دوربین ایستاد و تابوی زنان را زیر پا گذاشت. با دامن) این بار با نگاهی کلاسیک به دوران پیش از انقلاب در فیلم «بی همه چیز» محسن گرایی ظاهر شد. فیلمی که انتظار می رفت سیمرگ در زمان نمایشش در جشنواره فیلم فجر بهترین بازیگر نقش اول مرد را داشته باشد و در کمال تعجب حتی نامزدی هم نشد.

اکران «همه چیز» که از امروز آغاز شد، بهانه ای است تا دوباره هدیه تهرانی را در اکران نقره ای سینما ببینیم، فیلمی که بار دیگر هدیه ای را به ما نشان می دهد که مانند دیگر فیلم های پرمخاطب این بازیگر، ما را با زن قدرتمند، دقیقا همان هدیه محبوب سینمای ایران.

عکس ها: ریحانه طراوتی

عکس های جدید هدیه تهرانی روی اکران بدون همه چیز

عکس های جدید هدیه تهرانی روی اکران بدون همه چیز

عکس های جدید هدیه تهرانی روی اکران بدون همه چیز

دیدگاهتان را بنویسید