«فاتحان اروند» تابستان امسال جلوی دوربین می رود/ ساخت «تگزاس 3» اولویت اول 1401 است.


زمان: 09:47
تاریخ انتشار: 1400/12/24
کد خبر: 1815659

ابراهیم عامریان فیلمساز می گوید با توجه به اینکه برای ساخت «فاتحان اروند» باید منتظر هوای گرم باشیم، این فیلم تابستان آینده جلوی دوربین می رود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم عامریان فیلمساز درباره زمان کارگردانی پروژه سینمایی فاتحان اروند که هنوز کارگردان آن مشخص نشده است، گفت: قصد داریم این فیلم را برای حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم، البته باید بگویم که چون بخشی از این پروژه است. در زیر آب فیلمبرداری می شود، برای ساخت آن به زمان مناسبی نیاز داریم، بنابراین تولید این پروژه به سال آینده و تابستان موکول شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنند دوربین های مناسب برای عکاسی زیر آب بیاورند، تاکید کرد: پیش از این با تعدادی از بازیگران و سایر بازیگران درباره برخی از نقش ها صحبت کرده ایم اما به دلیل تاخیر در فیلمبرداری همچنان در حال انجام است. «ما به نتیجه قطعی نرسیدیم.

این تهیه کننده تصریح کرد: فاتحان اروند به طور کامل توسط بخش خصوصی تامین می شود و به تعبیری می توان گفت صد درصد سرمایه گذاری در این پروژه توسط من انجام می شود. اسکریپت اولیه ندارد.

وی در خصوص اینکه خانواده شهید حاج احمد امینی تا چه اندازه در مراحل نگارش فیلمنامه فاتحان اروند هستند، گفت: برادر شهید امینی به عنوان مشاور در پروژه در کنار ما هستند.

عامریان در پایان درباره پروژه های دیگری که در سال 1401 جلوی دوربین خواهد رفت گفت: فیلم کمدی دیگری به نام فسیل به کارگردانی کریم امینی داریم که 20 درصد این پروژه را قبل از کرونا تولید کرده است که در ادامه فیلمبرداری آن ادامه خواهد داشت. اگر شرایط مناسب فراهم شود.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید