فاصله بین استقلال و بهترین ستاره اش بیشتر شده است

فاصله بین استقلال و بهترین ستاره اش بیشتر شده است

آرتور کوئین یامگا، بازیکن فرانسوی استقلال که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و بهترین گلزن این تیم شد، قراردادی یک ساله با آبی ها دارد اما مشکلاتی وجود داشت که شایعات جدایی این بازیکن را به راه انداخت.

گفته می شود یامگا آخرین قسط قراردادش با استقلال را دریافت نکرده است و به همین دلیل طی نامه ای به باشگاه مهلت تعیین کرده و با توجه به پایان این مدت قصد دارد طبق مفاد قرارداد یک طرفه فسخ و جدا شود. قرارداد.

نکته مهم اما این است که یمگا تمام مطالبات فصل گذشته خود از باشگاه استقلال را دریافت کرده و برای لیگ بیست و یکم به استقلال بدهکار نیست.

تنها مبلغی که یمگا از استقلال دریافت نکرده جایزه قهرمانی است. علاوه بر پاداش هایی که باشگاه برای همه اعضای تیم تایید کرده و هنوز به هیچکس پرداخت نشده، برخی از بازیکنان در قرارداد خود بندهایی داشتند که در صورت برد به صورت جداگانه دریافت می کردند.

یامگا هم بندی در قرارداد خود داشت که در صورت برد استقلال مبلغ بیشتری دریافت کند و حالا کارکنان استقلال فقط باید به اندازه تمام بازیکنانی که این بند را در قراردادشان داشتند به یامگا پرداخت کنند.

یامگا در شرایط فعلی نمی تواند به صورت قانونی قرارداد خود را به صورت یک طرفه فسخ کند و باید به صورت مستقل به فعالیت خود ادامه دهد.

بنابراین کوین یمگا برای ادامه همکاری با استقلال باید نظر ریکاردو ساپینتو را جویا شود. به همین منظور کارکنان استقلال فیلم هایی از بازی های یمگا و اطلاعاتی را به سرمربی پرتغالی ارائه کردند که ریکاردو آن را تایید کرد.

بر این اساس یمگا که مورد تایید سرمربی استقلال قرار گرفته است بدون مشکل به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد. مدیران استقلال با شروع تمرینات باید برای این بازیکن فرانسوی بلیت رفت و برگشت تهران تهیه کنند و او وارد ایران شود و برای فصل جدید شروع کند.

دیدگاهتان را بنویسید