سویه کرونای Omicron به شدت مسری است / پوشش و فاصله اجتماعی بهترین راه حل است

ساعت: 13:45
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793858

کارشناسی ارشد بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی تهران:

کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تاج امیکرون قدرت انتقال بسیار بالایی دارد، گفت: پوشش و حفظ فاصله اجتماعی بهترین راه حل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن محمدی در گفت و گو با خبرنگار قم فردا، با اشاره به وضعیت کنونی کشورمان در خصوص تاج و تخت گفت: در روزهای اخیر شاهد وضعیت ویروس کرونا در بسیاری از شهرها بوده ایم که نشان دهنده تاثیر واکسیناسیون در کشور است. کشور.”

وی ادامه داد: این روند نشان می دهد که واکسیناسیون چقدر مهم و ضروری است و تا چه اندازه بر عوارض و مرگ و میر تأثیر می گذارد.

محمدی در خصوص سویه کروناویروس Omicron گفت: این سویه برخلاف سویه های قبلی بسیار مسری است و با ورود این ویروس به کشور قطعا شاهد ابتلای افراد زیادی به تاج خواهیم بود.

وی بر رعایت اصول بهداشتی تاکید کرد و گفت: نقاب زدن و حفظ فاصله اجتماعی بهترین راه حل برای این جنبه و همچنین موارد قبلی است.

یک کارشناس ارشد دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی شهرستان‌ها پایین است، تصریح کرد: یقیناً عدم رعایت پروتکل‌ها باعث درگیر شدن بیشتر افراد و فشار مضاعف بر کادر درمانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید