Omicron بسیار مسری است / نباید آن را ساده گرفته شود

ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804773

محمدحسین سرمست گفت: امیکرون به شدت مسری است و نباید به آن ساده نگاه کرد و با واکسیناسیون می توان رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی را در کنترل بیماری موفق کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اهواز در نشست خبری با خوزستان در سالن اجتماعات این دانشگاه اظهار داشت: اهداف معنوی، آرمان ها و کمالات انسانی در ذهن همه ما پیش بینی نشده است، مگر اینکه هدف اصلی باشد. امکانات ارائه نشده است.»

وی افزود: در خوزستان همه ما نیازمند پیشرفت بیشتر در زمینه های آموزشی، پژوهشی، بهداشتی و درمانی هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ما بخشی از بدنه دولتی هستیم که مردم انتظار بهبود وضعیت سلامت را دارند. شما به عنوان اصحاب رسانه می‌توانید مشکلات و پیشنهادات را از دل مردم بپذیرید و از ایده‌ها و خلاقیت‌های خود استفاده کنید.

سرمست ادامه داد: خوزستان دریچه نفوذ کشور است و ما باید در این زمینه مغرضانه باشیم و به عنوان مرزبان تمام عیار نقش خود را ایفا کنیم.

وی گفت: استان ما در کنترل بیماری در همه گیری تاج پا جای پای کل کشور گذاشته است و کل مجموعه دانشگاه در خدمت بهداشت و درمان بوده و قله های بیماری یکی پس از دیگری رها شده است. یکی دیگر.”

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: نباید از اوج بیماری ترسید، بلکه باید از بیمار شدن ترسید و مراقب بود.

سرمست خاطرنشان کرد: آمیکرون بسیار مسری است و نباید به راحتی و با سهل انگاری مصرف شود و با واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی بهتر، عدم حضور در مراسم و مجالس، تهویه مناسب و استفاده از ماسک قابل کنترل است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگرچه نظام سلامت به مردم خدمت می کند اما به این معنا نیست که مردم در خطر ابتلا به بیماری هستند چرا که معلوم نیست عاقبت این بیماری برای ما چه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید