فتح الله زاده امشب برای مذاکره با فرهاد مجیدی راهی امارات می شود

فتح الله زاده امشب برای مذاکره با فرهاد مجیدی راهی امارات می شود

شکست مقابل تراکتورسازی شرایط عجیبی را در اردوی استقلال ایجاد کرد و شایعات زیادی درباره آینده نیمکت آبی پوشان و ساپینتو به وجود آورد. در روزی که هیات مدیره استقلال جلسه هفتگی خود را برگزار کرد، فرصت خوبی بود تا خبرنگاران آخرین وضعیت این باشگاه را دنبال کنند.

عضو هیئت مدیره استقلال در ابتدای صحبت های خود برخلاف واکنش های شکل گرفته درباره حساسیت جلسه ترجیح داد جلسه را عادی و روتین توضیح دهد: «این جلسه هیئت مدیره است، خیلی مهم نیست و مثل هر جلسه دیگری است.”

وی درباره حواشی که در بازی با تراکتورسازی در حال شکل گیری است و احتمالاتی که درباره ساپینتو شنیده می شود، گفت: خیر، بررسی شرایط و مشکلات باشگاه است. مشکلات باید بررسی شود. آقای ساپینتو همین الان است. اینکه شایعه ملاقات با آقای فتح الله زاده مطرح می شود صحت ندارد.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال در پاسخ به ناراحتی خود از عملکرد این تیم گفت: طبیعتا با توجه به امکاناتی که (ساپینتو) در اختیار دارد، از نتایج ناراضی هستیم.

کریمی درباره شایعه اختلاف اعضای هیئت مدیره بر سر سرنوشت سرمربی آن تیم گفت: خیر، اختلافی وجود ندارد. مصاحبه آقای فتح الله زاده را دیدید که در مورد رفتن آقای ساپینتو صحبت کرد؟ این مسائل در فضای مجازی است و هنوز اتفاقی نیفتاده است».

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا 123 میلیارد تومان واریز شده در بورس این باشگاه به حل مشکلات باشگاه کمک می کند، گفت: 123 میلیارد پول در باشگاه بود اما ضمانت وام گرفته شد. بعد برای این وام سند گذاشتیم 70 میلیارد شد. چون باید مبلغی به عنوان سپرده در بانک بماند و مبلغی برای قسط وام کسر شده است! این هزینه های باشگاه بود. در این راستا ضمانت نامه جابه جا شد و به جای این پول سندی به عنوان ضمانت درج شد. و این پول (70 میلیارد تومان) به عنوان پرداختی برای بازیکنان هزینه شد!»

وی در واکنش به اینکه 2 میلیاردی را که در زمان حضورش در هیات مدیره به باشگاه پرداخت کرده به جیب زده است: من اصلا پول نیاوردم!

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا امکان اضافه شدن عضوی به هیات مدیره برای کمک مالی وجود دارد، گفت: ما از خدا هستیم. همانطور که بسیاری از مردم می خواهند بیایند. نه دو نفر بلکه 10 نفر بیایند. هر چه نظارت بیشتر باشد بهتر است. باشگاه حسابرس دارد و مشکل مالی در سیستم وجود ندارد. تاکنون 40 درصد به حساب بازیکنان واریز شده است.

فتح الله زاده امشب برای مذاکره با فرهاد مجیدی به امارات می رود. این خبری بود که ساعاتی پیش منتشر شد و با این واکنش خجت کریمی همراه شد: خیر، ایشان (فتح الله زاده) قصد سفر به امارات را ندارند.

وی در پاسخ به اینکه آیا با استراماچونی درباره دریافت اقساط مطالباتش صحبتی شده است یا خیر، گفت: صحبت هایی شده اما فکر نمی کنم قبول کنند. آنها پول خود را به طور کامل می خواهند.”

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا اختلافات فتح الله زاده و ساپینتو صحت دارد، گفت: این اختلافات در فضای مجازی است و هیچ تفاوتی با هم ندارند. آقای فتح الله زاده اگر اختلافی داشته باشند صحبت می کنند.

موضوع مربوط به شایعه اختلافات مالی و مشکلاتی که در دوران تصدی مصطفی آجورلو به وجود آمد بحث دیگری بود که کریمی در مورد آن صحبت کرد: «خیر، اختلاف مالی وجود نداشت. برای حساب ها و صورت های مالی، باشگاه حسابرس دارد و این چیزی نیست که آنها می گویند.

دیدگاهتان را بنویسید