فجرسپاسی با اتوبوس بازی کرد و با یک موقعیت و نیم دو گل به ثمر رساند

ساعت: 21:27
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780221

مربیان تیم های فجر و نفت پس از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری پس از پیروزی 2 بر صفر فجر سپاسی شیراز مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خدا را شاکریم و نمی توانیم چیزی بگوییم. ما و صنعت نفت به این پیروزی نیاز داشتیم و بازی سختی بود. خدا را شکر می کنیم که سه امتیاز این دیدار را به ما داد و صمیمانه دعا می کنم صنعت نفت همچنان به نتایج خوب خود ادامه دهد.

او می‌دانست که بازی سختی خواهد بود. در 20 دقیقه اول خوب بازی کردیم و گل زدیم. بچه ها در نیمه اول عقب نشینی کردند و از همان لحظه سعی کردند سه امتیاز بگیرند که درست نبود. در نیمه دوم می دانستیم که صنعت نفت برای حملات بی امان می آید و بازی ساده تر است.

سرمربی فجر سپاسی با بیان اینکه تیمش با تغییر بازیکن و تاکتیک توانسته بود مانع از بازی طولانی نفتی شود، گفت: خدا را شکر بازیکنان ما فشار توپ های بلند را تحمل کردند و از ضد حملات استفاده کردند. خوشحالم که دو موقعیت گل خود را تبدیل به گل کردیم. آن دو گل زیاد نبودند، اما وقتی بازیکنان ما شجاعانه بازی کردند و قهرمان شدند، برای ما عالی بود. دست همه بچه هایی که کار کردند را می بوسم. این بازی برای ما تمام شده است.

کلانتری در پاسخ به این سوال که آیا ضعف صنعت نفت باعث قهرمانی فجر شد یا کیفیت بالای نماینده شیراز، گفت: من درباره تیمم صحبت می کنم و می خواهم نفت در آینده خوب باشد. واقعا در دو بازی قبل مستحق شکست نبودیم و باید دو امتیاز می گرفتیم اما فوتبال همین است. هر مسابقه ای فرمی دارد و این مسابقه هم همینطور بود. صنعت نفت تحت فشار بود و می دانستیم که اگر آرام باشد در این مسابقه موفق می شود. اگر بازیکنان از ابتدا خسته کننده بازی می کردند، مشکل داشتیم. خدا را شکر شرایط بهتر شده است اما من از تیم راضی نیستم و باید خیلی پیشرفت کنیم.

وی در خصوص سختی کار مربیگری به مناسبت روز مربی گفت: مربیگری بسیار سخت است و روز مربی را به همه مربیان کشورمان تبریک می گویم. بزرگی می گفت اگر می خواهی یکی به تو فحش بدهد بگو نماز بخوان مربی شو. من به همه مربیان خوب، پاک و با دانش نیرو می دهم و همه باید متحد باشیم. ابتدا باید کمک کنیم تا فوتبال ایران پاک شود و سطح فوتبال کشور بالا برود.

محمد هورمگا، مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل فجرسپاسی گفت: تیم فجرسپاسی با یک موقعیت و نیم دو گل زد اما ما با 6 موقعیت اول شدیم. نیمه و 4 موقعیت نیمه دوم: دوم اینکه گل نزدیم، برد هم بود، روزی که دروازه بان تیم حریف 6 موقعیت را از ما گرفت و روزی که 2 موقعیت به ما رسید، 2 گل زدیم. یک روز درب ما

وی افزود: آقای منصوریان پیام دادند و قبل از هر چیز از هواداران خوب آبادان عذرخواهی کردند. در این شرایط از دروازه بانان انتظار داریم، هر دو شاگرد ما در تیم های امید و نفت تهران بودند و انتظار می رفت حداقل مقابل یکدیگر ریسک کنند، اما متاسفانه در سه بازی اخیر این شرایط را نداشتیم. شرایط بازی ما خوب بود و موقعیت های خوبی داشتیم اما اشتباهات فردی داشتیم. با کمترین موقعیت بیشترین گل را زدیم و با بیشترین موقعیت نتوانستیم گل بزنیم. آقای منصوریان این پیام را داده است که ما از بازیکنانمان انتظار زیادی داریم، چون صنعت نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم تا شرایطی فراهم شود که به این شکل ادامه ندهیم.

پرچم آبادان باید منفجر شود و آقای منصوریان پیغام دادند که قول می‌دهیم وضعیت به همین شکل باقی نماند.» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به پیام علیرضا منصوریان که به خاطر کرونا نمی تواند در کنار تیمش باشد، گفت: بازیکنان ما باید بیشتر از این تلاش کنند، به خصوص در شرایطی که فرصت ایجاد می کنیم اما نمی کنیم. ما باید گل بزنیم و باید مشکلی وجود داشته باشد. “ما باید مشکل خود را حل کنیم. با پایین ترین موقعیت تیم حریف، ما باختیم و امروز دروازه بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود. با تمام احترام. به تیم حریف اما ماهیت فوتبال و مدل فوتبالی به نام فوتبال با اتوبوس هم همین است.

هورمگا گفت: باید خودمان را سرزنش کنیم که از موقعیت هایی که داریم استفاده نکردیم و مطمئن باشید اگر یکی از موقعیت های ما در نیمه اول گل می شد، تیم حریف عقب نشینی نمی کرد و اتوبوس بازی نمی کرد. فقط می توانم بگویم ما یک تیم هستیم و این همه صحبتی است که آقای منصوریان با بچه های تیم در مورد آن صحبت کردند و گفتند این حق فوتبال آبادان و هواداران این تیم نیست. آقای منصوریان گفت که همه از مشکلات آگاه هستند، ما پول نداریم، مشکلات وجود دارد و اگر شکست خوردیم، همه با هم شکست خوردیم، از تدارکات گرفته تا مربیان، کادر پزشکی و بازیکنان و باید دست به دست هم دهیم تا متحد شویم. .

او گفت: “خوب بودن کافی نیست و ما باید عالی باشیم.” این توپ ها باید گل بزنند و دروازه بان های ما باید شرایط خوبی ایجاد کنند و دروازه بان باید یک دیوار محکم باشد. این تکلیف مربی گران قیمتی است که می گفت یک دروازه بان می تواند بهتر از پدر و مادرش باشد. ما اصلاً نمی خواهیم دروازه بان هایمان را خراب کنیم، فقط می خواهیم به آنها ضربه بزنیم. چون هنوز در حال بازی هستیم و می خواهیم با آنها شروع به همکاری کنیم و فقط از طرف آقای منصوریان به آنها پیغام می دهم که به خود بیایند چرا که باید رضایت فوتبال آبادان و هواداران صنعت نفت را جلب کنیم و این حق فوتبال آبادان نیست. من از طرف بچه ها و مجموعه عذرخواهی می کنم و باید این وضعیت را اصلاح کنیم. همه دیدید که ما فوتبال خوبی بازی کردیم، 70 تا 75 درصد بازی را داشتیم، اگر اشتباه نکنم 8-9 موقعیت گل داشتیم که توپ های ما گل نشد و آنها دو گل با یک موقعیت و یک گل زدند. نیم. نمی دانم به بچه هایمان چه بگویم تا به خود بیایند، روزهای بهتری داشته باشند.

مربی فوتبال صنعت نفت آبادان درباره دیدار هفته آینده مقابل نساجی گفت: ما حرفی نداریم فقط باید تلاش کنیم و تلاش کنیم بچه ها را از نظر روحی و روانی تربیت کنیم تا بتوانیم نساجی را به آنجا ببریم. می دانیم نساجی تیم خوبی است اما باید برای کسب امتیاز تلاش کنیم.

خرمگاه درباره اینکه چرا صنعت نفت در سه بازی اخیر شکست خورده و دروازه بان ها مقصر هستند یا دفاع مشکل دارند، گفت: ما یک تیم هستیم. ما از نظر تاکتیکی، فنی و تحت هر شرایطی عقب هستیم. ما در این عقب ماندگی از دست می دهیم و زمان را از دست داده ایم. این شکستگی ها می توانند هر علتی داشته باشند و در یک پازل اگر دو قسمتی نباشند، پازل شما شکل نمی گیرد. هیچ بهانه ای برای باخت سه بازی رسمی وجود ندارد، اما زمان و مکان را از دست دادیم. ما به اردو نرفتیم، کار خوبی نکردیم، شرایط خوبی نداشتیم و حالا آن موقع به ما ضربه زدند.

وی افزود: اگر دروازه بان ما ضعیف باشد، خط دفاع اشتباه کند یا مهاجم توپ را گل نکند، این موضوع در این زمان مطرح است. اینها بهانه نیست، ما باختیم. حالا آقای منصوریان بعد از بازی خیلی بد بود و از او خواستیم صحبت کند و گفت این گلایه ها را داشته باشید و به بازیکنان بگویید که باید بلند شویم و این حق فوتبال آبادان نیست و باید حق را بگیریم. فوتبال آبادان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید