بازی با فجرسپاسی مهمترین بازی فصل ماست

ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797320

سرمربیان فجسپاسی و ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی کلانتری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن گفت: روابط خوبی بین شیراز و اصفهان وجود داشت و امیدوارم این روابط بیشتر شود و راهگشای فوتبال استان فرش باشد.

وی افزود: هر دو تیم شرایط مشابهی دارند، من با علم به اینکه ذوب آهن و سرمربی آنها را در اختیار داریم قول بازی بسیار خوبی را می دهم و این دیدار حساسی برای هر دو تیم است.

کلانتری گفت: هر دو تیم بازی های تاکتیکی ارائه می دهند و تلاش می کنند از سوراخ ها برای رسیدن به گل استفاده کنند، بازی پیچیده و زیبایی خواهد بود، هر تیمی که از موقعیت ها استفاده کند می تواند 3 امتیاز بگیرد.

سرمربی فجسپاسی ادامه داد: فوتبال فراز و نشیب های زیادی دارد، تجربه برخورد با شرایط، یافتن نقاط ضعف و افزایش نقاط قوت را داریم تا بتوانیم شرایط بهتری داشته باشیم. باشگاه و هواداران در این راه دور هم جمع شدند تا روز به روز بهتر شوند.

وی در خصوص استفاده از مهاجمان نیز گفت: استفاده از بازیکنان بستگی به شرایط آنها دارد، همه تیم ها دوست دارند گل بزنند، در صورت امکان از بازیکنانی استفاده می کنیم که در فاز حمله به ما کمک کنند.

درست است که در مسابقات قبلی نتوانستیم گلزنی کنیم، اما شرایط را ایجاد کردیم و پنالتی گرفتیم، اما باید بیشتر تلاش کنیم. مهاجمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و امیدواریم بتوانیم با تمرین این کمبود را جبران کنیم.

سرمربی فجرسپاسی درباره شرایط داوری گفت: ما در 5 بازی 7 امتیاز داوری را از دست دادیم، وقتی با فجر این گونه برخورد شود با مشکل مواجه می شویم. ذوب آهن هم بازی را باخت که حق باختش نبود; ما چهارمین تیمی هستیم که از داوری باختیم.

وی در پایان گفت: به دنبال این هستیم که در سال اول ثبات ایجاد کنیم و سپس به بالای جدول فکر کنیم و پدیده رقابت باشیم.

* تارتاروس: بازی با فجرسپاسی مهمترین بازی فصل ماست

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار با فجرسپاسی گفت: به نظرم بازی با فجرسپاسی یکی از مهم ترین دیدارهای فصل ماست.

وی افزود: اگر بتوانیم پیروز میدان باشیم باید با تیم های بالای جدول رقابت کنیم و اگر پیروز نشویم باید سخت تلاش کنیم و با تیم های انتهای جدول رقابت کنیم. “

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: این دیدار برای ما بسیار مهم است، بازیکنان را توجیه کردیم، بازیکنان هم به این موضوع واقف هستند و می دانند چه دیدار مهمی در پیش داریم. امیدوارم با انجام یک بازی هوشمندانه بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و شرایط خود را در جدول بهتر کنیم.

تارتاروس ادامه داد: البته می دانیم بازی بسیار سختی داریم، تیم فجر یکی از تیم هایی است که با برنامه بازی می کند و قدم به قدم در زمین جلو می رود و تیم حریف را عصبانی می کند، روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم. حریف تا حدودی.”

وی خاطرنشان کرد: زمان زیادی برای کار تاکتیکی نداریم، با آنالیز حریف پیش می رویم، امیدوارم شاهد بازی خوبی از دو تیم باشیم و بازی خود را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در مورد خط حمله تیمش گفت: ما از نظر روحی با بازیکنان کار می کنیم، کیفیت مسابقات مهم است که حتی مقابل پرسپولیس هم وقتی شکست می خوردیم می توانستیم با دستانمان زمین را ترک کنیم. بسیاری از مشکلات؛ ترکیب را روز به روز می دانیم و امیدوارم فردا بتوانیم این کمبود را جبران کنیم.

او درباره باخت در خانه گفت: فکر می کنم باید در خانه صبورتر بازی کنیم، دوست داریم سریع گل بزنیم و به همین دلیل اشتباه می کنیم. این روی تیم ما تأثیر گذاشت، ما به بازیکنان توصیه کردیم و تمرین کردیم. امیدوارم فردا اشتباه کوچک ما باشد و با تمرکز بازی کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

تارتار در پایان یادآور شد: همه بازیکنان سالم هستند و محروم نیستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید