فدراسیون موتورسواری در گذشته با مشکلات قانونی روبرو بوده است / جبران خسارت تعهدات ما را بر عهده گرفته است

زمان: 01:00
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777544

قهرمانان و ورزشکاران برای دوره های آموزشی در مناطق محروم از بورسیه درخواست می کنند

رئیس فدراسیون موتورسواری و صنعت خودرو گفت: فدراسیون موتورسواری و صنعت خودرو با مشکلات قانونی و تعهدات مالی دولت های قبلی مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون امروز وارد ایلام شد و مورد استقبال جعفریان رئیس هیات استان و کرانی مدیر فدراسیون موتورسیکلت و اتومبیل استان قرار گرفت.

وی پس از دیدار با جمعی از قهرمانان و ورزشکاران این رشته در استان ایلام ، ضمن استقبال از هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: سیاست ارتقاء و تسهیل دسترسی برای همه علاقمندان به دوره های آموزشی و ایجاد عدالت آموزشی برای همه نمایندگان و ورزشکاران فدراسیون تحت تعقیب شدید قرار دارند. کار می کند.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: قهرمانان و ورزشکاران برای دوره های آموزشی در مناطق محروم از بورسیه فدراسیون اقدام می کنند تا ما بتوانیم در هزینه های آنها سهیم باشیم و همچنین به هیئت های استانی کمک کنیم.

ناظمی در مورد مشکلات پیش روی رهبری فدراسیون گفت: بسیاری از مسئولیت ها و بی نظمی های مالی و مدیریتی ، به ویژه هنگام بحث در مورد امتیاز واردات موتور ، بار سنگینی بر حرکت فدراسیون است و زمان زیادی را از تیم مدیریت می گیرد.

وی ادامه داد: شکایات متعدد در مورد قراردادها و تعهدات مالی و قانونی دولتهای قبلی بار مالی سنگینی را بر دوش ما گذاشت و تصمیمات دادگاه ناشی از محکومیت ها خسارت ناشی از این تعهدات را به فدراسیون جبران کرد.

وی افزود: این هفته قسمت مهمی از درآمد فدراسیون به دلیل محکومیت و تصمیم دادگاه از حساب فدراسیون کسر و در اختیار طلبکاران قرار گرفت و این روند در آینده خسارت زیادی به مجموعه فدراسیون وارد می کند. “

ناظمی گفت: البته با برنامه ریزی تیم حقوقی جدید فدراسیون و مذاکره با شرکت ها و افرادی که شرایط خاصی از فدراسیون دارند ، سعی می کنیم به مدیریت و جریان مالی فدراسیون و روند آن بیشتر آسیب نزنیم.

مظفر علیشاهی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با استقبال از هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار داشت: این استان دارای توانایی ها و استعدادهای خوبی در زمینه محبوب موتورسواری و موتورسواری به ویژه در خارج از جاده و سرعت و با کارکنان فعال ما ، ما می توانیم رویدادهای ملی را میزبانی کنیم. “

وی از آمادگی اداره کل برای اختصاص فضا برای تأسیس آکادمی استانی در هیئت با کمک آکادمی فدراسیون موتورسواری خبر داد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید