فرار نورالهی از روی نیمکت بدبخت (عکس)

کارلوس ادواردو

به گزارش روزنو ، در حساس ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر امارات ، تیم فوتبال شباب الاهلی ، گرچه برخلاف گذشته ، هیچ یک از تیم های ملی ایران را در ترکیب اصلی ندید و احمد نورالهی و مهدی قائدی روی نیمکت، از ساعت 20 امشب در ورزشگاه الرشید دبی در رده دوم مقابل الجزیره قرار گرفت.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک بین شباب الاهلی و الجزیره به پایان رسید و هر دو تیم گل دیگری را به ثمر رساندند که با بررسی تصویری که منجر به گل نشد ، مشاهده شد.

کارلوس ادواردو در دقیقه 46 به شباب الاهلی اضافه شد و احمد نورالهی و مهدی قائدی از دقیقه 62 به طور همزمان وارد زمین شدند و این سه تغییر در حمله تیم را به گل رساند.

احمد نورالهی که پس از پیوستن به شباب الاهلی انگیزه زیادی برای زدن اولین گل فصل خود داشت و در پنج بازی اخیر این تیم موفق به این کار نشد، امشب بهترین گل را به ثمر رساند.

01656954 خبر خاکستری

احمد نورالهی توپ را با سینه در میانه میدان کنترل می کند و حرکت خود را جلوی درب انجام می دهد.

01656957 خبر خاکستری

نورالهی پس از بیرون رفتن از زمین و نفوذ به مدافعان الجزیره با لحظات انگیزشی فراوان کار خود را به پایان رساند ، او شوت هایی را زد که ضربه او سه امتیاز را به دست آورد.

01656956 خبر خاکستری

به این ترتیب شاید نورالهی می خواست به منتقدان خود در امارات و حتی در ایران نشان دهد که هنوز از کیفیت بالایی برخوردار است و بعد از مسابقات ملی در وضعیت خوبی قرار دارد و به گلزنی خود ادامه می دهد.

01656955 خبر خاکستری

نورالهی در سه هفته گذشته دو بار با لیگ برتر امارات جایگزین شد ، اگرچه او در ابتدای نیمه دوم در ترکیب قرار داشت و در یک دیدار دیگر در دقیقه 89 به زمین نشست که موقعیت ناپایدار او را نشان داد ، اما نورالهی بازی را به تساوی کشاند. یک الجزیره دیدنی راه خود را به این تیم باز کرد

بعد از پاس ادواردو در میانه زمین، نورالهی پای خود را از هافبک دفاعی و مدافعان الجزیره به داخل محوطه جریمه این تیم رساند و با پایی تماشایی توپ را وارد دروازه کرد و شباب الاهلی گل دوم را به ثمر رساند. او به زیباترین شکل گل زد.

شباب الاهلی پس از دو بازی ناکام، یک تساوی و شکست در دو هفته پایانی لیگ برتر امارات، امشب با گل زیبای احمد نورالهی با نتیجه 2 بر صفر مقابل الجزیره پیروز شد و 14 امتیازی شد و جایگزین حریف خود در تاک شد. رتبه دوم جدول.

01656941 خبر خاکستری

مدافعان الجزیره بعد از ناکامی در مهار نورالهی و مشاهده حرکت سریع قدم هایش از زمین خوردن پشیمان شدند.

01656962 خبر خاکستری

اکانت رسمی باشگاه شباب الاهلی تصویر فعلی حرکت احمد نورالهی را نشان می دهد که زمان و شادی گلزنی را جلوی چشم تماشاگران رقم می زند.

دیدگاهتان را بنویسید