ساپینتو خودش را بدبخت کرد، استقلال هم

استقلالی ها آلومینیوم را متوقف کردند که می توانستند بازی خانگی را ببرند!

فکر می کنم ساپینتو باید تفکرش را تغییر دهد. هر بار که تیمی فضاهای پشت خط دفاعی را می بندد، استقلالی ها خود را در بن بست تاکتیکی می بینند و نمی توانند کاری انجام دهند. استقلال باید راه های دیگری برای رسیدن به دروازه حریف و گلزنی پیدا کند.

آیا تنها مشکل استقلال عدم گلزنی و عبور از سد دفاعی حریف است؟

نه، به نظر من استقلال از نظر بدنی هم ناکافی است. استقلال در زمین به خوبی مالکیت توپ را در اختیار دارد اما نمی تواند از این مالکیت به خوبی برای گلزنی استفاده کند. به نظر من در موقعیت فعلی استقلال هر مهاجمی که در نوک حمله باشد نمی تواند گل بزند چون موقعیت برایش خوب چیده نشده است!

مشکل در هافبک های استقلال است؟

مشکل از نحوه بازی استقلال است و ربطی به هافبک و خط دیگری ندارد. کایدی و محبی سرعت بسیار خوبی دارند و اگر فرصت پیدا کنند می توانند گل بزنند اما همان بن بست تاکتیکی که گفتم وجود دارد. استقلال برای رسیدن به اهداف باید روش های مختلفی را امتحان کند.

به نظر شما استقلال گیج شده است؟

درست است. استقلال گیج شده و این نکته تیم را بسیار نگران می کند.

در چنین شرایطی رفتار ساپینتو نیز دلیلی برای کنار گذاشته شدن او از میادین است! نظرت در مورد رفتار سرمربی استقلال چیست؟

به نظر من ساپینتو از این رفتارش هم خودش و هم استقلال را ناراضی کرد. مربی ای که در زمین حضور ندارد نمی تواند سوالات تاکتیکی را به شاگردانش دیکته کند و دوری او از زمین به ضرر او تمام می شود. اگر ساپینتو دست بالا را داشته باشد و رفتار خود را کنترل کند، جریمه نمی شود و در نتیجه در کنار زمین قرار می گیرد و می تواند به خوبی برای تیم کار کند.

اما ساپینتو حتی از روی سکوها هم آرام نیست و به همین رفتار ادامه می دهد!

آره منم همینو میگم او مطلقاً هیچ کنترلی بر رفتار خود ندارد و این یک مشکل جدی است.

بعد از هفته یازدهم لیگ به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی تعطیل می شود. فکر می کنی می تواند مشکلاتش را در تعطیلات لیگ استقلال پشت سر بگذارد؟

همانطور که قبلا هم گفتم ساپینتو باید تفکرش را عوض کند تا استقلال از بن بست تاکتیکی خارج شود. امیدوارم سایپانتو بعد از این تعطیلات با لیگ ایران آشنا شود.

پس شما فکر می کنید که ساپینتو هنوز لیگ ما را مشخص نکرده است؟

به نظر می رسد ساپینتو تا به حال نمی دانسته است. استقلال تا پایان فصل باید تاکتیک خود را تغییر دهد تا نتیجه بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید