فرخ نژاد از ارتفاع نردبان سقوط کرد!


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918845

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت؛

عباس عباسپور گفت: معتقدم حمید فرخ نژاد بازی باخت را طوری شروع کرد که خود را بسوزاند و گذشته و آینده هنری خود را زیر سوال برد. او بر روی یک میله بود که در نهایت سقوط کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس عباسپور در گفتگو با را آرمان; وی با اشاره به اقدامات اخیر حمید فرخ نژاد گفت: فرخ نژاد تا چند روز پیش در سریال سقوط به کارگردانی سجاد پهلوان زاده به ایفای نقش پرداخت و گفتنی است که وی دستمزد خود را دریافت کرده که طبق شنیده هایش دستمزد دریافت کرده است. سه میلیارد تومان بود و در آن روزها مطالب اعتراضی منتشر نکرد و پس از پایان کارش مطالب و مطالب توهین آمیزی علیه رهبری منتشر کرد و در آن زمان مشخص شد فرخ نژاد از ایران رفته است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان ادامه داد: فاروح نژاد با این اقدام می خواست با فیلمو تسویه حساب کند. چون حمید فرخ نژاد برای مردم نبود. بعد از اظهار نظر او در حمایت از پسرش و بیان اینکه هشتاد میلیون ایرانی برای من مهم نیست وقتی قرار است درباره پیشانی پسرم باشد. سقوط فرخ نژاد آغاز شده بود و بسیاری معتقد بودند بیان این جمله جلوی دوربین، مرگ هنری او را رقم می زند.

وی بیان کرد: اگر درست بررسی کنیم اکثر آثار فرخ نژاد پس از این اظهار نظر با شکست های پی در پی مواجه شدند و این نشان از سیاست دوگانه حمید فرخ نژاد بود. شاید بتوان گفت اختلال دوقطبی هنری فرخ نژاد خود را نشان داد. بازیگری که بیشتر فیلم هایش در حوزه امنیتی، سیاسی و عقیدتی است، وقتی این رفتار را نشان می دهد، مشخص می شود که این بازیگر نه تنها در سینما بلکه در خارج از سینما هم بلد است نقش آفرینی کند.

عباسپور تصریح کرد: باید قبول کنیم که فرخ نژاد سعی کرد خیلی ها را به بازی بگیرد اما به نتیجه ای که می خواست نرسید. فرخ نژاد در زمستان 1377 اعلام کرد که جشنواره فیلم فجر را تحریم می کند، البته در جشنواره فیلم فجر شرکت نکرد. اما این مرد در بهار سال 1400 در جشنواره جهانی فیلم فجر اثری را به تهیه کننده خود تقدیم کرد و در آن جشنواره سیمرغ نقره بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد و نشان می دهد که این بازیگر علاقه ای به این مسائل نداشت.

یکی از مسئولان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با بیان اینکه باید بدانیم حمید فرخ نژاد در چه سطحی رفتار کرده و چرا چنین کاری کرده است، گفت: باید بدانیم که فرخ نژاد تصمیم گرفت به آمریکا برود. مردی که 80 میلیون ایرانی را فدای یک تار موی فرزندش می‌کند، طبیعی است که برایش مهم نیست چه اتفاقی برایش می‌افتد و در انتشار استوری‌ها و پست‌ها سیاستی اتخاذ کرده و احتیاط می‌کند تا بتوانید فیلم پاییز را تماشا کنید. تمام کردن

وی ادامه داد: فرخ نژاد برق تعهدی را امضا کرده است مبنی بر اینکه کشور و تمامیت ارضی آن مهم است و هرگز بر خلاف منافع ایران عمل نمی کند. اما وقتی دید کارش برای رفتن به آمریکا تمام شده و جزئیات و مقدماتش آماده است، شروع به انتشار مطالبی کرد که مخالف نامزدی بود.

عباسپور افزود: فرخ نژاد بنا به روایت های مختلف برای پروژه هایی که در آن بازی می کرد خطرساز بود. چرا که بعد از اظهار نظر او دیدیم که مردم با بسیاری از آثار فرخ نژاد زاویه گرفتند و فرخ نژاد دیگر نمی تواند ستاره گیشه باشد. علاوه بر این با اقدامات اخیر فرخ نژاد برای سایر آثار جدول اکران نیز مشکلاتی ایجاد کرده است و این اقدام فرخ نژاد نشان می دهد که این فرد نه تنها تعهدی نسبت به مردم ندارد، بلکه مستقیما به بدن مردم، اقتصاد و اقتصاد ضربه می زند. بدن هنری

یکی از مسئولان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان تصریح کرد: فرخ نژاد در عراق حول محور داعش و آزادسازی موصل نقش یک مامور امنیتی را ایفا کرد و حتی نشان داد که عراق را پاکسازی و آزاد کرده است. اما آیا نظر فرخ نژاد در مورد محتوایی که کار کرده و تولید کرده حمایت مردم و بیان واقعیت هاست؟ هرگز نیست!

وی گفت: فرخ نژاد در مهر سال 97 اعلام کرده بود که باید ماهیانه ده هزار دلار برای اقامت پسرش در آمریکا بفرستد و برای این منظور کار خود را انتخاب و محاسبه کرد و همین امر باعث شد حقوق های کلانی که در پروژه ها پرداخت می شود. این نظام در جایگاه اپوزیسیون ظاهر خواهد شد و این موضوع نشان می دهد فرخ نژاد سواد سیاسی بالایی ندارد.

عباسپور گفت: حمید فرخ نژاد در آثار دیگری مانند در ارغوان و لاتاری به عنوان مدافع مردم ظاهر می شود و اکنون می بینیم که همه چیز را فدای منافع سیاسی خود کرده است و با این کار می خواهد نشان دهد که من یک اپوزیسیون با چهره ای هستم. متفاوت هستم

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان تصریح کرد: فرخ نژاد در زمینه کاری با فیلمو مشکل داشت و خیلی محترمانه می خواست انتقام این سریال را بگیرد که وقتی تصویربرداری تمام شد و نوبت به پیگیری مجوزها رسید. و با پخش سریال شروع به انتشار تاریخ کرد و تمام پل های پشت سرش را خراب کرد و تمام دارایی خود را فروخت و کشور را ترک کرد.

وی تصریح کرد: فرخ نژاد می خواست با این اقدام نقش زیبایی برای دشمنان کشور داشته باشد تا فرخ نژاد را شکل دهند. زیرا مردم او را می شناسند; همچنین فاروق نژاد برای قرارداد کاری فیلم پالایشگاه که با سرمایه گذاری گروه فارابی ساخته شده بود یک و نیم میلیارد دستمزد دریافت کرد و با دریافت کامل دستمزد عذرخواهی کرد و از کار و پول خارج شد. از شرکت سازنده برنگشت.

عباسپور در پاسخ به این سوال که چرا برخی از سلبریتی ها این زاویه را می گیرند و ادامه می دهند، گفت: چهره هنری خانمی که با زبان هنری خود با مردم صحبت می کند، در نقش های مختلف، در فیلم های مختلف، آدم هایش و وقتی این رقم به پایان می رسد. قرار است و راه درازی در پیش دارد. اینکه خیلی محترمانه بازنشستگی خود را اعلام می کند یا می خواهد خود را در بیت المال نگه دارد و با زور و تدابیر مختلف مردم را فدای اهدافش کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان بیان کرد: معتقدم حمید فروخ نژاد پس از پایان دوره هنری خود می خواست با فروش سرزمین خود و امنیت مردم کشورش باب جدیدی از اپوزیسیون باز کند. حمید فرخ نژاد می خواست سلامتی و آرامش فرزندت را به دست آورد، در آمریکا زندگی کن و جوانان متوهم را از خیابان بیرون کن تا آنجا بمیرند.

وی خطاب به این بازیگر گفت: آقای حمید فرخ نژاد سوال این است که اگر حاضرید هشتاد میلیون ایرانی را فدای یک تار موی فرزندتان کنید، چه شده که مادران این کره خاکی نگران فرزندان خود نیستند؟ با فریب و دروغ این جوانان را به خیابان ها می آورید تا اعتراض کنند و به این نظام حمله کنند تا فرخ نژاد بتواند بالای گیشه آن سوی آب ها بماند.

عباسپور ادامه داد: اما تاریخ نشان می دهد کسانی که این سرزمین را ترک کردند و آشکارا با استقلال، امنیت و آزادی کشور و ملت خود مخالفت کردند. آنها نتوانستند نقش خود را در برابر امپریالیسم رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی ایفا کنند و جذب شوند. اما مردم ایران از چنین حرکت هایی آگاه هستند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان تصریح کرد: علی کریمی نیز همین اتفاق را برای خود رقم زد و زمانی که در عرصه مربیگری در لیگ برتر موفق شد و در سایر عرصه های کاری خود شکست خورد، شروع به حاشیه سازی کرد. و برانگیختن . حاشیه نشینی و حتی زمانی که در زمینه حاشیه سازی داخلی و ورزش موفق نبود با انجام این حرکات ابراز تمایل می کرد.

وی افزود: معتقدم حمید فرخ نژاد بازی باخت را طوری آغاز کرد که خود را بسوزاند و گذشته و آینده هنری خود را زیر سوال برد. او بر روی یک میله بود که در نهایت سقوط کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید